Mijn XC70 MY 2003 heeft op het eerste gezicht niet de mogelijkheid om de airbag aan bijrijderskant uit te zetten.
Dat zouden we willen i.v.m. soms bijv. kleinste gezinslid in maxicosi voorin als je alleen met hem op weg bent of juist oudste [8] voorin als moeders bij de kleinste en middelste achterin zit.
Iemand tips?
De handleiding biedt geen uitkomst want is in het Zweeds [ik heb elders op het forum al gevraagd hoe ik aan een NLD-talige versdie kan komen].
Rob
Bijrijders airbag
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
die mogelijkheid gaat op het tweede gezicht helaas ook niet ontstaan, of permanent uit of permanent aan
Volvo for life
-
- 2nd Gear member
De kleinste kan/mag niet tegen de rijrichting vervoerd worden met een ingeschakelde bij rijders airbag.
De oudste , van 8 in dit geval, met speciale verhoging en "side inpack"bescherming op de voorstoel met ineschakelde airbag, kan op de voorstoel zitten maar dan met de stoel max. naar achteren. Beschermd de airbag goed en richt geen (extra)schade aan.
Groet,
C.S
De oudste , van 8 in dit geval, met speciale verhoging en "side inpack"bescherming op de voorstoel met ineschakelde airbag, kan op de voorstoel zitten maar dan met de stoel max. naar achteren. Beschermd de airbag goed en richt geen (extra)schade aan.
Groet,
C.S