Hi,C70Geert schreef:Ha Gold,
je bent ook voor de bijl gegaan zie ik. Nou, van de aanschaf/inbouw van de smarttop zul je absoluut geen spijt krijgen en die Robert is daar zooooo handig in. Niet langer wachten dus (met het mooie weer in aantocht) maar direct bestellen.
Heb je nog gereden met de zijne met veerpootbrug en voelde je verschil?
Robert, goede reis en veel reisplezier naar Zwitserland gewenst. Heb vorig jaar in Duitsland nabij Zwitserland open gereden en is een heerlijk gevoel met prachtig uitzicht daar in de bergen. Geniet ervan.
Ja, wat moet ik zeggen. Als ik open wil rijden, stap ik vaak in de auto en doe als eerste het dak open... Terwijl dat loopt wil ik gordel aandoen ed... Maar ja dat gaat niet.
(andersom zou wel gaan denk ik, lol)
Serieus, is mooie optie! Heb hem voor mijn verjaardag gevraagd, hahahaha... Vond dat ik in korte tijd al genoeg uitgegeven had aan die auto: stoelverwarming in laten bouwen, windblocker, volgende week donderdag wordt de veerpootbrug geplaatst.
Bovendien als dat gadget er over anderhalve maand in gaat is het weer een nieuw speeltje, n'est pas?
Overigens komt mijn veerpootbrug er precies andersom in dan bij Robert???
Vorkje naar achter... En ze doen er afwerkplaatjes van kunststof overheen?
Anyway... Donderdag...
Om je vraag te beantwoorden, Geert, ja, het effect van die brug is heel duidelijk merkbaar!
Verder rijd ik de ene tank na de andere leeg, gewoon met "ff stukje rijden ritjes", hebben jullie dat nou ook?
Vakantiegangers: geniet er van! (geld natuurlijk ook voor vakantieganger Robert