Ik heb olie temp olie druk en turbo druk.

Nee, die heb ik (nog) niet.o zit de oliedruk sensor er al op..?
Ja dit is het echt spulsdirkx schreef:Nee, die heb ik (nog) niet.o zit de oliedruk sensor er al op..?
@Gelebanaan: oei, duur spul dat Defi. Er schijnt ook redelijk wat te namaak in omloop te zijn, maar neem aan dat je zeker weet dat je het echte spul hebt![]()
Mooi dat carbon wrap trouwens op de panels!
Ik wou de olie temp en druk niet uit mijn carter hebben maar uit het midden van het blok en dat is nu met die zelf gemaakte adaptor goed gelukt.bap schreef:@gelebanaan Zoo mooi hoor die meters ook mooi ingebouwd leuk project trouwens
Ik zag dat je behoorlijk veel hebt moeten aanpassen voor de aansluitingen wat betreft de sensors
Moet nog een hoop uitzoeken voor ik dat zoiets kan gaan doen ..
Wil ook een oliedruk en turbo druk meter maar dit keer wil ik iets betere dan de vorige ,equus ...
Yup iedere volvo heeft een olie koeler die zit verwerkt in je radiator. Aan de rechterkant van je radiator zit de olie koeler. En je heb ook een olie druk sensor die zit aan de voorkant van je blok ongeveer naast je carterventilatie daar zie je een zwart pijpje met 1 draadje er aan dat is de sensor die zit met M14 draad in het blok geschroefd. Maar dan is de spoed 1/50 ipv 1.25 en daar is niet zomaar een bout van tekoop vandaar dat ik zelf wat heb moeten maken.bap schreef:Oke ik snap wat je bedoeld..
Het is niet de beste plaats als je sensor/oliedruk/olietemp onder aan de carter plaats/zit..
Nou had ik hiervoor een 440 turbo daar zat de sensor/oliedruk/olietemp ook meer in het midden namelijk naast het oliefilter,dat is met dit t5 blok heel anders.. oliefilter zit rechts onderaan het moterblok en is idd een erg gevoelige plek om daar je sensoren te plaatsen ivm water enzo...
ik heb ook al geen moterbeschermplaten meer eronder zitten..
Nou zit ik ff te kijken in mijn vraagbaak en een oliekoeler zit er al op
en zie zelfs iets staan met (boring van oliedruk sensor in motorblok)snap het plaatje niet helemaal ...het is dan ook te beknopt
maar de plek van oliefilter lijkt me ook niet de beste plaats mmmm
zal het plaatje wel ff copieren en erop zetten ..lastig..
wordt vervolgt