Maar als je ver van huis bent is die 'maar een auto' wel het enige (op dat moment) dat jou vrijheid geeft. Maar in the end is persoonlijk leed erger natuurlijk... Enne... jij controleert de jus nu wel goed zeker?!?
Het mag duidelijk zijn dat bovenstaand citaat bij mij, als Volvorijder in Portugal, vragen oproept.jpwg001 schreef:Kortom: Frankrijk is niet echt een Volvoland en Volvo is niet echt een Frankrijkauto...
+1945i schreef:1. Een land met een hoge Volvodealer en/of know-how dichtheid.
2. zie 1.
3. Auto's van Franse makelij.
De veronderstelling op basis van je gevoel ligt een beetje aan het model en bouwjaar..
volgens mij klopt dit ook nog, een bekende van ons had een 156, hij ging 2x per jaar op vakantie: Italië en Frankrijk.945i schreef: 3. Auto's van Franse makelij.
bij ons knapten 2 veren bij het ingaan van de gothard tunnel....945i schreef:1. bekend probleem bij Renault. (in de meeste gevallen niet mee doorrijden!)
Inderdaad. Mijn dochter heeft het er soms nog over. Die dokter zag er uit als kabouter plop, grote baard enz. Als ik het over kabouter plop heb denk zij nog aan die dokter.mehrzahl schreef:Na een half uur prutsen heb ik hem er zelf uitgehaald met zijn gereedschap, de dokter mocht met het lamje schijnen en de assistente hield haar mond open.
Petje af!! DHZ dokter!
Jazeker, dat gaat mij niet meer gebeuren!jpwg001 schreef:Leuke anekdote!![]()
Maar als je ver van huis bent is die 'maar een auto' wel het enige (op dat moment) dat jou vrijheid geeft. Maar in the end is persoonlijk leed erger natuurlijk... Enne... jij controleert de jus nu wel goed zeker?!?
Nou dan is Portugal in ieder geval óók geen 'echt Volvoland' (maar dat wist ik al)945i schreef:1. Een land met een hoge Volvodealer en/of know-how dichtheid.
2. zie 1.
3. Auto's van Franse makelij.
in de laguna heeft een door midden gezaagde 5 cilinder van volvo gezeten945i schreef:Ik denk het gevoel en de wetenschap dat de ANWB in Lyon zit..
Overigens heeft die Volvo motor nooit in een Laguna gezeten bij mijn weten... Dus die Laguna coureur kan beter niet naar Zweden gaan.(die heeft het sowieso niet makkelijk)
edit, de N7U is de 5 cilinder die alleen in de Safrane zat.
mag ik zeggen dat die "uit ervaring" van een 14 jarige wel een beetje bedenkelijk vind klinken..... :-k1. kun je eventueel mee doorrijden (uit ervaring)
2. zou ik ook mee terug naar nederland rijden (uit ervaring)
Of de kok en een lepel (of zoiets)Ik gok op iets als "viool en muziek".