Dan maar in de ramadan Stuur mij maar een pm als je wilt met wat je er voor wilt hebben Je hoeft eigenlijk alleen de voorste 2 stoelen te doen. (rechter is niet erg, maar links wel)
Als je nou komt kijken bij de poetsmeeting in het Westland dan kan Koen je stoelen gelijk even behandelen (-; , Steve heeft denk ik ook leerreiniger en ik zal ook mijn spullen meenemen (zelfde setje als Koen en van Poorboys leerreiniger).
Spijkerbroeken en lichte leren stoelen kunnen hele vervelende vlekken geven, het is van belang dat je de stoelen goed onderhoud om de vlekken "makkelijk" te kunnen verwijderen.
Ga alleen niet met huismiddeltjes aan de gang want je verpest dan je leer!
(2006-02) V50 Geartronic Kinetic , Black Sapphire metallic, 18 inch Medusa, RTI, High performance sound.
Evenveel pk's als een gemiddelde manege. (2006-03) S40 Geartronic Momentum, Black Sapphire metallic, 16inch, RTI, High performance sound.
Als je een stoomreiniger hebt, kun je het daarmee proberen. Stomen door een microvezeldoek/katoendoek en afvegen. Daarna nog even een bescherming leggen.
Ik heb een cleaner en conditioner van Gliptone gekocht.
Ik heb nu toch wel interesse in een poetsmachine. Budget is rond de 100€. Driven2Shine en Carclean hebben zulke machines. Wat raden jullie aan voor iemand die geen ervaring heeft?
In het najaar naar een poetsmeeting te gaan en met Steve een leuke deal maken. Krijg je gelijk ondersteuning hoe je zo'n apparaat moet gebruiken. auto wordt daarna nog mooier dan die al is en je hebt een hele leuke dag.
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!!
Er is "Iets moois" onderweg, duurt helaas nog wel even voordat het hier op het landgoed staat. Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
Prijs is niet belangrijk. Het gaat er om wat je er mee kan doen en wat het je op gaat leveren;
* Professionele ondersteuning. Kost niets extra's....
* Een nog mooiere auto
* Minder bloed zweet en tranen
* Een fantastische poetsmeeting
* Een apparaat voor het leven
* En je krijgt er een Chevy ook weer mooier mee.
Nou als dat geen argumenten genoeg zijn....
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
Er is "Iets moois" onderweg, duurt helaas nog wel even voordat het hier op het landgoed staat. Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
rsnhakan schreef:Heb ik gedaan. Alleen weet ik niet wat ik nodig heb om krassen te verwijderen en te polijsten.
Hakan wacht even met aanschaf tot op een poetsdag. Ga je geheid met Steve een prachtige deal maken. Precies hetgeen wat jij nodig hebt. Teveel geld uitgeven kan altijd nog.
“Carpe Diem”
Hakan ik hoop dat er in november nog een poetsdag in Haaksbergen komt. Kom voor die tijd maar even langs dan laat ik je wel wat zien mbt een machine en de werking ervan.
“Carpe Diem”
I.d.d Hakan, wacht met kopen alvorens er iemand naar je auto gekeken heeft welke pads je "moet" aankopen.
De lak verschilt per auto en pads (schuimen sponsen om te polijsten) verschillen onderling ook weer vanwege de toepassing.
Een hardere pad schuurt wat meer dan een zachtere pad en met een wollen pad heb je zo een blanke "back to the future car"
Voor jouw auto heb je een excentrische machine nodig die ovalen draait en geen rotary die alleen maar rondjes draait.
De Excentrische machine ontwikkelt minder warmte en hierdoor "verbrand" je lak minder snel (dus ook veiliger).
De rotary ontwikkelt door het alleen rondjes draaien veel meer warmte wat erg gevaarlijk is als je niet weet hoe je daar mee om moet gaan.
Een ding is heel belangrijk bij iedere machine:
Maak een testspot op een plek die uit het zicht is!
Pak een klein stukje onderkant bumper b.v. en kijk hoe de pad met het polijstmiddel en de snelheid resulteren op de lak.
Begin met een zachte pad en niet te snelle stand en bouw dit op tot je het gewenste resultaat behaalt.
Je kan altijd een stapje sneller en een hardere pad gebruiken of een grovere polijstkorrel, de weg andersom is die van de spuiterij en die wil je liever vermijden.
Vandaar dat we ieder jaar voor o.a. dit forum een leuke poetsdag organiseren zodat leden onderling ervaring kunnen uitwisselen onder begeleiding van de experts.
Tevens nodigen we iedere keer vertegenwoordigers uit van bedrijven/producten die nieuw zijn in de branche waar wij van denken dat het een goed product is (dus geen RTL5 scratch remover tubes).
Dit jaar zal ook xkote weer aanwezig zijn die door middel van een nieuwe techniek een blanke laklaag kunnen aanbrengen welke krasjes als sneeuw voor de zon laten verdwijnen.
(2006-02) V50 Geartronic Kinetic , Black Sapphire metallic, 18 inch Medusa, RTI, High performance sound.
Evenveel pk's als een gemiddelde manege. (2006-03) S40 Geartronic Momentum, Black Sapphire metallic, 16inch, RTI, High performance sound.