Het is natuurlijk algemeen bekend dat u en ik niet dezelfde mening is toegedaan mbt mijn en dijn en hoe dat dient opgelost te worden945i schreef:Zie deze nu pas..diesel01 schreef:http://www.geenstijl.nl/archives/images ... shoot.html
Tis maar goed dat wij niet in oe es of aahh leven.
Of je blijft natuurlijk gewoon met je vingertjes van andermans spulletjes af..
dat kan nutuurlijk ook.Je keuze voor de link ligt geheel in het verwachtingspatroon.
![]()
Blij dat in de USA de gevangenissen leeg zijn hè!
Dat is het mooie van dit forum verschillende mensen met zeer uiteenlopende meningen, die elkaars mening respecteren.
Het voordeel van de link is dat het zo lekker duidelijk is, ik denk dat potentiele boefjes zich wel 100 miljoen keer bedenken om in dit buurtje een kraakje te zetten.
Bijkomend voordeel voor de huiseigenaren is een wetsstelsel waarbij inbrekertjes ook als boefjes worden behandeld, huiseigenaren mogen hun spulletjes beschermen.
Een taakstrafje zoals in NL, wat vaak de eerste werkervaring is(bart simpson =D> ) is nicht im frage, ik heb liever dat ze in een overvolle gevangenis zitten met gelijk gestemde kunnen ze de gemeenschap geen kwaad doen.
Sommige mensen noemen het populistisch gewauwel totdat je op een morgen wakker wordt en er voor duizenden euro's schade is aan jouw eigendommen waar je niet omgevraagd hebt.
Nog zo'n bericht vanmorgen: 23 jarige student zonder strafblad krijgt 6 maanden gevangenis voor de diefstal van 6 flesjes water in London tijdens de rellen, staat goed op je C.V.