Huh? Nou, eh, lijkt me niet in orde hoor! :roll: Bij mij waren zowel de oude als de nieuwe gwoon droog.... Vet isoleert namelijk dus zou wel eens heel goed de oorzaak van je probleem kunnen zijn.... :?: Zou het voor mezelf leuk vinden als ik de oplossing heb aangedragen...herby schreef:Wel viel me op dat het sleepcontact ingevet was, bij het reinigen gaat het vet natuurlijk weg.Maus-met-Volvo schreef:Heel voorzichtig, zitten hele fijne sleepcontactjes in! ...
Ik neem aan dat dit vet er wel op moet zitten om slijtage te voorkomen, is dit speciaal vet of kan ik gewoon lagervet gebruiken?
Plotselinge motorstoringen D5 MY2002
- Maus-met-Volvo
- 4th Gear member
-
herby
- 1st Gear member
Maus-met-Volvo schreef:herby schreef:Ik heb al weer iets van 200 km gereden en tot op heden geen melding meer.Maus-met-Volvo schreef:Heel voorzichtig, zitten hele fijne sleepcontactjes in! ...
Hopelijk was dit inderdaad het probleem, al blijf ik de motorsteun merkwaardig vinden.
De auto is overigens afgelopen donderdag Apk-gekeurd en zonder een enkel aandachtspuntje goedgekeurd.
Is altijd weer leuk om te horen als je de auto zelf onderhoud.
-
jpwg001
- 6th Gear member
Het lijkt je gelukt te zijn...Maus-met-Volvo schreef:Huh? Nou, eh, lijkt me niet in orde hoor! :roll: Bij mij waren zowel de oude als de nieuwe gwoon droog.... Vet isoleert namelijk dus zou wel eens heel goed de oorzaak van je probleem kunnen zijn.... :?: Zou het voor mezelf leuk vinden als ik de oplossing heb aangedragen...herby schreef:Wel viel me op dat het sleepcontact ingevet was, bij het reinigen gaat het vet natuurlijk weg.Maus-met-Volvo schreef:Heel voorzichtig, zitten hele fijne sleepcontactjes in! ...
Ik neem aan dat dit vet er wel op moet zitten om slijtage te voorkomen, is dit speciaal vet of kan ik gewoon lagervet gebruiken?
2005 V70 D5 GT, Magic Blue Pearl.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.
- Maus-met-Volvo
- 4th Gear member