rsnhakan schreef:Raakt je haar niet in de war op zulke hoge snelheden?

Gewoon lekker kort knippen !!! Trouwens gemiddelde leeftijd C70 rijder is redelijk hoog dus krijgen allemaal wat minder haar daarboven.
Niet door ouderdom......waait er gewoon af als je veel open rijdt (is en blijft goed excuus)
En wat betreft het Xenon....... ik zweer erbij; vele malen beter dan gewone gloeipitten; gaan ook niet zo snel (nooit?) kapot.
Xenon geeft wel beter licht maar niet zoveel dat je zover vooruit kan kijken wat bij hoge snelheden veel snellere reactie vereist.
En laat ik in het donker nu net wat minder uitgerust zijn(dus langzamere reactie) als overdag.
Rijdt nu al 10 jaar met Xenon en bevalt goed. Lichtopbrengst is bij elke auto (Mondeo, Signum, C70) nagenoeg gelijk.....
Wel heeft de C70 met groot licht (voor zover mogelijk te gebruiken) een heel groot zichtvlak tot ver, heel ver vooruit.
Jammer dat het tegenwoordig zo druk is op de wegen dat je grootlicht niet kan gebruiken; of je moet gewoon maling hebben aan de anderen en gewoon groot licht voeren, maar dat is tegen mijn prinicipe.
De nieuwe LED dimverlichting kan de toekomst worden; maar dit wordt nog maar op zeer weinig merken toegepast.