Volvo Car Corp announces - "Designed Around You"

In dit board het officiële nieuws over Volvo van verschillende bronnen uit de hele wereld
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ben
Executive Member
Berichten: 41709
Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
Locatie: Even ten noorden van de Paltz
Contacteer:

Vandaag maakte Volvo Car Corporation tijdens een drukbezochte persconferentie in Beijing zijn nieuwe wereldwijde strategie bekend: ‘Designed Around You', tevens een belangrijk onderdeel van Volvo's wereldwijde revitalisatieplan. Het managementteam van Volvo Car China presenteerde ook de ontwikkeling van de China Growth Strategy: in de eerste helft van 2011 is de verkoop met 36 procent toegenomen.


Tijdens de drukbezochte persconferentie in Beijing op 23 augustus werd ‘Designed Around You' aangekondigd als de nieuwe wereldwijde strategie, een belangrijk onderdeel van het wereldwijde revitalisatieplan van Volvo Car Corporation. ‘Designed Around You' geeft aan in welke richting het merk Volvo zich in de komende jaren gaat ontwikkelen; de mens staat hierin meer dan ooit centraal.

‘Onze nieuwe strategie laat zien dat wij de mensen begrijpen en dat we hen een luxe ervaring geven die nóg beter op hen is afgestemd. Tegelijkertijd vormt "Designed Around You" een duidelijke link met onze goede reputatie in het creëren van veilige, betrouwbare auto's', zegt Richard Monturo, Vice President Global Marketing van Volvo Car Corporation. ‘Wij zijn het meest mensgerichte automerk in de branche en dat communiceren we aan onze klanten.'

Volvo's nieuwe strategie wordt verder toegelicht tijdens de autoshow IAA in Frankfurt, half september.

Volvo Car China
Bij de persconferentie in Beijing was ook het managementteam van Volvo Car China aanwezig. Sinds afgelopen augustus is Volvo Car China van een nationale verkooporganisatie uitgegroeid tot een volwaardige organisatie met een afdeling verkoop, marketing, productie, inkoop, productontwikkeling en alle ondersteunende functies, gevestigd in Shanghai. Volvo Car China vierde tijdens de bijeenkomst vandaag ook de opening van een nieuw kantoor in Beijing, waarmee de onderneming nog beter vertegenwoordigd is in de Chinese hoofdstad.

De markt heeft positief gereageerd op de introductie van de Volvo S60 sedan en andere modellen. Hierdoor is het verkoopvolume in China ten opzichte van de eerste helft van 2010 met 36 procent gestegen tot 21.000 stuks in de eerste zes maanden van dit jaar. De crossover Volvo XC60 was in deze periode het bestverkochte Volvo-model in China, gevolgd door de S50L en de S60 sedan.

Het verkoopnetwerk in China wordt systematisch verder uitgebreid en bestaat nu uit 117 dealers, verspreid over het land. Daarnaast is begonnen met de bouw van de fabriek in Chengdu en wordt er onderzoek gedaan naar een eventuele tweede fabriek. ‘We hebben nu de juiste marktgroei, campagne, organisatie en mensen om onze groeistrategie in de Chinese markt succesvol voort te zetten', zegt Freeman Shen, Senior Vice President en Voorzitter van Volvo Car China Operations.
Immers ... VOLVO4LIFE
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
945i
8th Gear member
Berichten: 12728
Lid geworden op: 07.10.2006 - 20:26

Tja, die Chinezen, de China afdeling staat toch redelijk los van de Zweedse toch?

Want die slogan is wel behoorlijk na-aperig tov. Honda.
Die had de spreuk "First Man, Then Machine" overal op staan.

Die gasten zijn zo slim, als je voor de buitenlandse markt geen import vergunning afgeeft , kan je je China Volvo's idd. lekker verkopen. :)

Maar goed, over een aantal jaren komen de gevolgen van de 1 kind politiek naar boven en gaat het weer down hill daar...
Multipla 1.9 JTD ELX 130pk 265Nm
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
Gebruikersavatar
Volvoman
7th Gear member
Berichten: 7788
Lid geworden op: 20.09.2004 - 21:33
Locatie: GLD
Contacteer:

De 1 kind politiek bestaat al meer dan 30 jaar, die gevolgen zullen nu toch wel merkbaar zijn?
Bert-Jan Nijhuis
VOLVO V60 T5 Inscription Pebble Grey MY2019
VOLVO SCALE MODELS in WORLD OF VOLVO Göteborg
VOLVO MODEL CARS op Facebook en Instagram
945i
8th Gear member
Berichten: 12728
Lid geworden op: 07.10.2006 - 20:26

Dat gaat nu komen ja, de vergrijzing gaat sneller dan hier...
Multipla 1.9 JTD ELX 130pk 265Nm
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
Gebruikersavatar
Walter
Geartronic member
Berichten: 24703
Lid geworden op: 13.09.2004 - 08:30
Locatie: Randstad
Contacteer:

Nu in het Nederlands:

[quote]Volvo Car Corporation onthult nieuwe strategie:
Mens staat centraal in ‘Designed Around You'

Vandaag maakte Volvo Car Corporation tijdens een drukbezochte persconferentie in Beijing zijn nieuwe wereldwijde strategie bekend: ‘Designed Around You', tevens een belangrijk onderdeel van Volvo's wereldwijde revitalisatieplan. Het managementteam van Volvo Car China presenteerde ook de ontwikkeling van de China Growth Strategy: in de eerste helft van 2011 is de verkoop met 36 procent toegenomen.

Tijdens de drukbezochte persconferentie in Beijing op 23 augustus werd ‘Designed Around You' aangekondigd als de nieuwe wereldwijde strategie, een belangrijk onderdeel van het wereldwijde revitalisatieplan van Volvo Car Corporation. ‘Designed Around You' geeft aan in welke richting het merk Volvo zich in de komende jaren gaat ontwikkelen; de mens staat hierin meer dan ooit centraal.

‘Onze nieuwe strategie laat zien dat wij de mensen begrijpen en dat we hen een luxe ervaring geven die nóg beter op hen is afgestemd. Tegelijkertijd vormt "Designed Around You" een duidelijke link met onze goede reputatie in het creëren van veilige, betrouwbare auto's', zegt Richard Monturo, Vice President Global Marketing van Volvo Car Corporation. ‘Wij zijn het meest mensgerichte automerk in de branche en dat communiceren we aan onze klanten.'

Volvo's nieuwe strategie wordt verder toegelicht tijdens de autoshow IAA in Frankfurt, half september.

Volvo Car China
Bij de persconferentie in Beijing was ook het managementteam van Volvo Car China aanwezig. Sinds afgelopen augustus is Volvo Car China van een nationale verkooporganisatie uitgegroeid tot een volwaardige organisatie met een afdeling verkoop, marketing, productie, inkoop, productontwikkeling en alle ondersteunende functies, gevestigd in Shanghai. Volvo Car China vierde tijdens de bijeenkomst vandaag ook de opening van een nieuw kantoor in Beijing, waarmee de onderneming nog beter vertegenwoordigd is in de Chinese hoofdstad.

De markt heeft positief gereageerd op de introductie van de Volvo S60 sedan en andere modellen. Hierdoor is het verkoopvolume in China ten opzichte van de eerste helft van 2010 met 36 procent gestegen tot 21.000 stuks in de eerste zes maanden van dit jaar. De crossover Volvo XC60 was in deze periode het bestverkochte Volvo-model in China, gevolgd door de S80L en de S60 sedan.

Het verkoopnetwerk in China wordt systematisch verder uitgebreid en bestaat nu uit 117 dealers, verspreid over het land. Daarnaast is begonnen met de bouw van de fabriek in Chengdu en wordt er onderzoek gedaan naar een eventuele tweede fabriek. ‘We hebben nu de juiste marktgroei, campagne, organisatie en mensen om onze groeistrategie in de Chinese markt succesvol voort te zetten', zegt Freeman Shen, Senior Vice President en Voorzitter van Volvo Car China Operations.
Afbeelding
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
Plaats reactie

Terug naar “Volvo Nieuws”