Weerbericht komende dagen ziet er goed uit. Ga morgen naar Eifel en Ardennen beetje toeren.
Zal wel latertje worden dat ik terug ga dus "lekker open rijden in the dark".
Zal indien mogelijk plaatje schieten
heel veel plezier,
wij gaan fietsen in drente
kan ook leuk zijn als afwisseling.....
ook ik heb die Oh wat een mooi auto ervaring. Vorig jaar kreeg de weduwe van mijn overleden collega een lintje en in overleg met haar kinderen moest zij ongemerkt het stadhuis ingeloodsd worden. Onder het mom van een afscheidsetentje haar in de auto gelokt en op de vraag of ze open of dicht wilde rijden (het was 28 graden) kwam meteen heel enthousiast: Open natuurlijk. . Alleen die rit al was een heel groot genoegen voor haar en terug nog meer toen we (uiteraard open) bij haar thuis aankwamen waar de hele buurt, vrienden, kennissen en familie haar stond op te wachten. Ja, de chauffeur (ik dus) zwol wel een beetje (gelukkig onzichtbaar) van genoegen en trots na het aanhoren van de vele complimenten over de prachtige auto. Kijk, dat zijn nou leuke ervaringen voor de mensen, nietwaar?
Robert, heel veel rijplezier gewenst en we zien uit naar jouw foto's met die prachtige sterrenhemel. T56, ook veel fietsplezier in Drenthe, maar je mag in ieder geval heen en terug weer in de (open?) C70.
Chris,
waarom niet T65. Had je niet eerst de T6 en daarna de T5? 56 staat natuurlijk jonger dan 65 maar dat zal wel niet de reden zijn geweest.
Wellicht zondag na terugkomst uit Drenthe nog een rondje open C70.
Fijn weekend gewenst.
Gisteren zo rond 22:30 uur weer thuis.........heerlijke rit door de verschillende Eifel gedeelten (Rur, vogelsang etc) om vervolgens door de Luxemburgse en Belgische ardennen te tuffen.
Strak blauwe lucht, heerlijk zonnetje en prachtige omgeving..... was stom genoeg fototoestel vergeten dus geen plaatjes dit keer.
Vanaf Sittard tot huis open in the dark gereden.........temperatuur tussen 17 en 19 graden en sterretjes in de lucht.
Vooral zo onder Boxmeer in bosachtige omgeving zonder lichtvervuiling gereden en dan is het helemaal indrukwekkend.
Terwijl ik dit nu schrijf komt het met bakken uit de hemel; hoop dat het straks weer opklaart want wil de C70 even verwennen met schoonmaken (vliegjes !!!) na de prestaties van gisteren.
MY2010 Volvo C70 Intro edition, 2.0D Powershift APEC tuning, Flamenco Red metalic met Calcite Off black interieur, smarttop en afneembaar kogeltje