Ramon&Ramon schreef:Komt nog bij dat je het voor veel forumleden verprutst,de zeer veel forummers die ik in het verleden geholpen hebt,zullen je dit niet in dank afnemen.
Die kunnen ook beamen dat mijn hulp veelal gratis is en zij zijn er zeer blij mee.
Maarja ,het is niet de eerste keer dat je mensen loopt af te katten hier,zal wel je tweede natuur zijn vrees ik.
WAT wordt er dan verprutst R&R?? Vind het jammer dat dit nu zo moet op het forum, Oceanracer kan kritisch zijn maar als je zo overtuigd bent van je kennis en kunde, dan lach je hier toch om? Daarnaast zet je wel een verwijzing naar een topic neer waar blijkbaar en collega (terecht) wordt neergesabeld. Zou ik sowieso niet doen... Hou er asjeblieft rekening mee dat het merendeel van de forumisten hobbyisten zijn met een meer of mindere technische/Volvo achtergrond. Waar dit steekspel is ontstaan, het afstellen van de luchtspleet, is iets wat je als hobbyist gewoon gaat bekijken en afstellen. Dat de magneet o.i.d. teneinde is zoals je eerder beweert zal best waar zijn, maar met het afstellen van de luchtspleet op welke manier dan ook , rijden veel hobbyisten nog geruime tijd door. De kosten die bespaart worden zijn behoorlijk en de reden dat veel hobbyisten maar wat "aanklooien". Ik ben ook eens neergesabeld omdat ik het lef had om een werkwijze volgens VIDA te bekritiseren. Klein detail, voor deze werkwijze had ik wel een brug nodig en laat ik die nou net niet in de tuin hebben staan. Dus volg ik een amateuristisch klooimethode toe, maar m'n Intercooler zit er wèl in...
Daarbij komt nog dat veel auto's waarover op dit forum gesproken wordt niet eens innde buurt van een Volvo showroom mogen komen omdat ze te oud zijn volgens de alom geprezen dealers.
Sorry hoor, maar laten we een ieder in z'n waarde laten en met z'n alle stoppen met dit soort kinderachtige welles nietes spelletjes.