Jammer, zelfs de tamelijk markante Volvo moet blijkbaar gaan lijken op alle andere auto's, vooral aan de zijkant.
En die grillevulling is gruwelijk en absoluut niet verkoopbevorderend.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
Ik zie die achterkant en front terugkomen in de diverse concepten, dat stemt mij tot vreugde.. (en die grill gaat er echt niet zo uitzien uiteindelijk)
Multipla 1.9 JTD ELX 130pk 265Nm
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
Gewoon een fotoshop van een A7 dit.
Waarom geen grote vierkante bak waarvan de neus recht omhoog staat, net als vroeger.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi
Denk niet dat de A7 wakker kigt van deze "uitdager". Ik herken er geen enkele Volvolijn in. Wanneer het logo er niet zou zijn, zou het werkelijk van alles kunnen zijn.
Zweuds. V50 2.4i, my 2006, estate-line, spijltjesgrill, sagitta's, sunblinds, dakspoiler, high performance audio
 Mijn Flickr foto's
Lijkt de daklijn van lexus 300gs te hebben, en die neus is spuuglelijk. het enige [misschien] positive van dit gedrogt is dat hij RWD of AWD krijgt als je kijkt hoever de voorwielen naar voren staan wat dan overgens wel mooi is qua lijn.