Als Volvo nog net zo goed is als vroeger (zoals zommige beweren), dan kan jij nog makkelijk tot je 70 ste in deze 5 cilinder blijven rijden.Maus-met-Volvo schreef:...en tóch wil ik een 5 cilinder in m'n Volvo...

Als Volvo nog net zo goed is als vroeger (zoals zommige beweren), dan kan jij nog makkelijk tot je 70 ste in deze 5 cilinder blijven rijden.Maus-met-Volvo schreef:...en tóch wil ik een 5 cilinder in m'n Volvo...
Nee hoor, bij de japanners, die kunnen dat veel beter....jpwg001 schreef:Wanneer worden scheepsdiesels schoner? En wanneer wordt er in alle landen aandacht besteed aan zuinige ecologisch verantwoorde motoren? Die ene 5-pitter valt dan in het niet (ik weet wel: een beter milieu begint bij jezelf)...
Dat is ook wat je tussen de regels leest.945i schreef:Als Volvo nog net zo goed is als vroeger (zoals zommige beweren), dan kan jij nog makkelijk tot je 70 ste in deze 5 cilinder blijven rijden.Maus-met-Volvo schreef:...en tóch wil ik een 5 cilinder in m'n Volvo...
Die nuken alles...Maus-met-Volvo schreef:Nee hoor, bij de japanners, die kunnen dat veel beter....jpwg001 schreef:Wanneer worden scheepsdiesels schoner? En wanneer wordt er in alle landen aandacht besteed aan zuinige ecologisch verantwoorde motoren? Die ene 5-pitter valt dan in het niet (ik weet wel: een beter milieu begint bij jezelf)...
Dit heet geen vooruitgang. Dit is nostalgische afbraak. Een vierpitter kan qua beleving en geluid niet tippen aan die fijne 5-pitter. Mensen kopen een 850 om het geluid. En dan komen ze erachter dat het ook nog een mooie en goede auto is.Franswa schreef:Ze noemen dit vooruitgang, dat bestaat n.l. Het valt me mee dat er hier niemand nog een stoommachine in zijn auto wil.
5 cylinders zijn exit..... laat maar komen die moderne 4-cyl turbo's.
945i schreef:Maar een 5 cilinder is duurder, zwaarder en neemt meer ruimte in, bovendien moeilijker "schoon" te krijgen.
En?945i schreef:Speciaal voor jpwg001,
945i schreef:Maar een 5 cilinder is duurder, zwaarder en neemt meer ruimte in, bovendien moeilijker "schoon" te krijgen.