heb recent nieuwe volutions en heico veren laten plaatsen echter het volgende : na uitlijning bemerk ik een minimale "scheefstand" stuur ttz indien ik het stuur recht hou ga ik licht naar rechts.
Indien ik dus recht stuur helt het stuur lichtjes naar links....
dit is redelijk afleidend en storend.
uitlijning is gebeurd.
wat is hier een mogelijke oorzaak en mogelijke oplossing voor ?
volgens de erkend volvo plaatser dienen de veren zich nog te "zetten" wat mij verwonderlijk lijkt als uitleg anyway ....any answers /solutions ???
kan het stuur middels de bout onderaand rechtgezet worden in overneestemming met de uitlijning en is dit garagewerk of kan de uitijn/bandenfirma dit ook doen ????
afwijking stuur
-
- 1st Gear member
- Contacteer:
V70 T6 swedish import chiptuned 330 pk en searching for more...
- Oceanracer
- Geartronic member
Auto opnieuw uitlijnen met het stuur in de rechtuit-positie. Als je het stuur los haalt en een tandje verzet, zal hij geheid de verkeerde kant op komen te staan.
Even nog voor de zekerheid: Is het zeker dat het stuur scheef staat? De stuurkolom zit bijna nooit perfect recht, dus het kan ook zo zijn dat je stuur wel recht staat, maar je stuurkolom niet. En die is op geen enkele wijze te corrigeren.
Even nog voor de zekerheid: Is het zeker dat het stuur scheef staat? De stuurkolom zit bijna nooit perfect recht, dus het kan ook zo zijn dat je stuur wel recht staat, maar je stuurkolom niet. En die is op geen enkele wijze te corrigeren.
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
- k²
- 3rd Gear member
- Contacteer:
terug naar de "uitlijner" en eisen dat hij het dir keer wel goed doet...
...italian or swedish beauty? Bertone has the answer...
Tên përdu, jhamâi së rëcôbro