Zo ja, wie durft er nu nog te roepen dat volvo duur is

natuurlijk om de kosten beperkt te houden kun je hem beter opnieuw laten afstellen! (215,75 incl afvullen).
nou.............ik werk bij een redelijk grote Renault dealer en kan je zeggen dat het niet zo is.Laguna-S60 schreef:Wat kost zo'n nieuwe pomp incl op nieuw afvullen bij volvo?
bij renault kost het 1800 incl...... hebben maar bedankt
Bij mijn weten is een koppeling los te bestellen, ik dacht dat forumlid Theo Stek op het 850forum er wel meer van weet. Die verkoop ze dacht ik ooktoppertje schreef:is dat zo? :?Oceanracer schreef: Het louter vervangen van de koppeling is niet mogelijk.
volgens mij is deze wel degelijk los te verkrijgen,en dus ook te vervangen
dan heeft renault oving ons erg leuk voor de gek gehouden dus... (Wat nou best klantvriendelijk renault dealer van nederland, het zijn een stelletje #@$$%$^%#^ sorry moest even :roll: )sbv schreef:nou.............ik werk bij een redelijk grote Renault dealer en kan je zeggen dat het niet zo is.Laguna-S60 schreef:Wat kost zo'n nieuwe pomp incl op nieuw afvullen bij volvo?
bij renault kost het 1800 incl...... hebben maar bedankt
klopt, heb hem voor de grap eens op gemeten bij een warme motor en op een hete dag en bij een koude motor en op een koude dag:sbv schreef:Door warmte bijv kan de spleet groter worden