lampje paneel climate control vervangen

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
red_de_v40
Starter

Sinds kort ben ik in het bezit van een v40 model 2004. Nu wil ik een defect lampje die het paneel van de climatecontrol verlicht vervangen. Ben bij de volvodealer geweest om dat lampje op te halen en hoofd werkplaats vertelde dat dit een lastige klus is omdat de boel zo afbreekt. Hij zei er een half uur voor te rekenen als zij het moeten doen. Nu wil ik weten of je het panneel recht naar voeren eruit kan trekkken of moet je eerst de boven kant of onderkant doen ivm een lipje of zo.

ik hoor het graag.

red.
BlackWolf
3rd Gear member

Ik heb zelf nooit een bij phase2 vervangen maar ik zet hier een uitleg plaatje voor phase2 in engels uit Vadis. Als je een maal airco control module gekanteld heb kan je de lampjes met schroevendraaier uithalen. Let niet op de tools die aangegeven wordt je kan het ook met een metaal stripje of dunne schroevendraaier alles doen, let wel op dat je het dashboard niet beschadigt.

Succes

Afbeelding
98' V40 2.0T Zwart Metallic: 3” RVS Downpipe en uitlaat systeem, dubbel T4 einddempers, BMC CDA airfilter.
40mm Intrax verlaagd, Volvo Veerpootbrug, 5 Meters in A-Pilaar, JB Racing DumpValve, Zwart getinte ramen.
Chroom Blackduals, Blokjes grill, plastiek delen in kleur gespoten, Dual DIN 7” DVD en andere aanpassingen.
Walbro 255LPH benzine pomp, Sport remschijven, WaterInjectie systeem 2 nozzle setup, MTE Custom Remap.
red_de_v40
Starter

Hartelijk dank blackwolf, het is gelukt. Paneel er af wippen 4 schroeven los en dan module draaien. uiteindelijk 5 minuten werk. Toch weer 37 euro ex btw uitgespaard.

red.
TheIndo
1st Gear member

Gisteren kon ik het plaatje nog zien, vandaag niet meer?? Iemand een tip?
Volvo V40 1.8 Phase II 2001 - Europe Sport Edition.
BlackWolf
3rd Gear member

Plaatje komt terug, mijn webserver is tijdelijk down.
98' V40 2.0T Zwart Metallic: 3” RVS Downpipe en uitlaat systeem, dubbel T4 einddempers, BMC CDA airfilter.
40mm Intrax verlaagd, Volvo Veerpootbrug, 5 Meters in A-Pilaar, JB Racing DumpValve, Zwart getinte ramen.
Chroom Blackduals, Blokjes grill, plastiek delen in kleur gespoten, Dual DIN 7” DVD en andere aanpassingen.
Walbro 255LPH benzine pomp, Sport remschijven, WaterInjectie systeem 2 nozzle setup, MTE Custom Remap.
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”