Trekhaak geplaatst en nu?

Geleverd vanaf 2003
Plaats reactie
Brandweermansam
Starter

Ik heb vandaag zelf een trekhaak geplaatst.
Ook de kabelset heb ik gelegd maar ik kwam plots tot de vaststelling dat er geen aanhangereenheid in mijn wagen aanwezig was of geen enkele andere module hing.
Nu vroeg ik mij af of ik een volledig nieuwe kabelset moet aankopen met module of de module alleen genoeg is.
Ook vroeg ik mij af of er nu wel of niet een software update moet gebeuren want ik hoor hierover vanalles.

Mvg
xc-men
4th Gear member
Contacteer:

Bij Volvo koop je apart:
a. De Trekhaak
b. De Kabel set
c. De Electronic module, met software

Als de Kabelset origneel van Volvo is past direct op de module,
XC-MEN: XC70-D5-GT-MY08-Summun, Rica PPC Tuning +/-220PK
XC-WIFE: SEAT LEON 2.0 TDI 170PK MY12 Full options
xc-men
4th Gear member
Contacteer:

hier heb je de web waar je de part numers kan vinden:
http://accessories.volvocars.com/Access ... sories.mvc
Grootje
3rd Gear member

Als je een goeie kabelset koopt zit de module er namelijk bij. Je hebt waarschijnlijk een universele 13 polige kabelset gekocht die niet past op de volvo. Je zult dus een nieuwe kabelset moeten kopen.
vrobi71
1st Gear member

ik heb vorige week een trekhaak onder mijn auto geplaatst.dit was een bosal met kabelboom en module.het stelde echt niks voor,gewoon alle stekkers insteken en klaar.niets updaten of inlezen bij de dealer.
als je een universele koopt dan kun je wel een module kopen maar die past dan weer niet op de kabelstekkers.je kunt de stekkers eraf halen en passende stekkers monteren maar dit lijkt me een klus voor de vakman of je moet er een goeie handleiding bij hebben.
Brandweermansam
Starter

De kabelset en trekhaak zijn origineel Volvo maar ik heb deze 2dehands gekocht en de module zat er niet bij. de stekkers zijn wel al voorzien.
Dus als ik het goed begrijp moet ik gewoon de module bestellen en dan kan ik beginnen trekken.
Grootje
3rd Gear member

Dan heeft de vorige eigenaar de juiste module er nog in zitten die jij net nodig had!! Elkaars module omwisselen is een optie. Verder weet ik niet of dat los van elkaar te bestellen is dat zou je bij de dealer na moeten vragen.
vrobi71
1st Gear member

wat grootje zegt kun je proberen en anders bij volvo een module bestellen.origineel van volvo zijn bosal trekhaken.
maar of de module los tew koop is weet ik niet,ik denk........
xc-men
4th Gear member
Contacteer:

Ik heb een paar jaar terug een trekhaak laten plaatsen bij een Volvo dealer, deze was vergeten de module te bestellen, deze heeft een apart order nummer.
Dus even naar een Volvo dealer, vraag ook even of er software aangepast moet worden, bij onze xc70 moest dit wel.
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”