Zo... eerste paar dagen de auto in bezit en de eerste kilometers kunnen maken... En absoluut.. wat een genot..
Mijn vorige auto was een Saab 9-3.. en tussendoor een Renault Megane als voorloper....
De overstap van de Saab naar de Renault was even "afzien". Maar nu terug in deze Volvo V60.. heerlijk..

Vergeleken met de Saab net wat meer auto. Dit had ik ook al geconcludeerd met de proef rit... maar wordt weer bevestigd.
Voor wat betreft de T4 motor.. Nog niet heel veel over gelezen op het forum (wel in het V70 forum, en daar was men ook tevreden..)
Dat geld voor mij dus ook..

ondanks dat het "maar" een 1.6 is zit er genoeg kracht in en zeer te vergelijken met de 1.8t van Saab die ik had (2 liter turbo ook met 180pk).
Kracht overal goed beschikbaar. En ook zonder enig probleem op de snelweg inhaalacties doen zonder terugschakelen.. (dus in de 6e versnelling 120 rijden en even door naar 140 / 150...)
Het R-design onderstel.. Ja.. het is wat harder.. en korte hobbels en oneffenheden komen zeker stevig door. Maar... Het is natuurlijk maar wat je prettig vind.. Ik houd hier absoluut van en maakt het net wat meer een rijders auto
Premium sound system.. heerlijk...

Goed geluid uit muziek dvd's, iPod.. noem het maar
Absoluut zeeeeer content met de keuze die ik hier gemaakt heb