bij rechtuit rijden staat het stuur niet helemaal recht . Bij aankoop destijds al het geval. Verder spoort de auto prima, trekt niet naar links of rechts.
Is de stuurpositie door de- en montage een klein stukje te verzetten? of geeft de aanwezigheid van de airbag te veel problemen?
Het verzetten van het stuur dooe de- en montage wordt niet aangeraden, het is beter de auto te laten uitlijnen waarbij je stuur in de recht uitstand wordt gezet.
De auto is waarschijnlijk de vorige keer uitgelijnd waarbij tijdens het uitlijnen het stuur niet helmaal recht heeft gestaan.
Helemaal met Hang-oor eens! Heb zelf 't zelfde gehad. Heb hem bij schadeherstelbedrijf laten uitlijnen. Die hebben juiste apparatuur. Alleen toen zaten de winterbanden er omheen (16" 195mm). Nu de zomerbanden (17" 205 mm) er weer onder zitten, is ie wel weer wat gevoeliger voor de natuurlijke afloop naar rechts (ivm waterafvoer naar de berm) en spoorvorming. Hoe breder de band, hoe meer je daar last van hebt.
Dus met je lievelingsbanden/velgen langs schadebedrijf. Kostte mij niets.
P.S. Let trouwens ook eens op de stand van je stuurkolom. Als bij onze auto het stuur perfect horizontaal staat, steekt links de stuurkolom ietsjes boven het stuur uit. Als ik dat niet wil, moet ik dus het stuur iets naar rechts houden, maar dat rijdt ik de berm in :oops: Dus je kunt daar ook nog even naar kijken. Moet er zelf ook nog even naar kijken of ik hem ietsjes naar links kan draaien.