(voordat Ramon&Ramon gezamenlijk in koor roepen dat er met kettingen ook wel eens iets mis gaat)
@« V70/2.4D/2003 », Ger, dan is het heel raar, want de jouwe en de mijne hebben dezelfde bak, nl M56L2, met dezelfde overbrengverhoudingen.... Rara politiepet.Citeer:
Citeer:6M doet bij 120 2100 RPM.
Grapping, in mijn 131 paardjes sterke en van een 5 bak voorziene voiture draai ik het zelfde aantal RPM bij 120 km/h.
Da's apart dan!!!! de mijne loopt bij 120 toch echt 2450 rpm. een 130PK MY2005 V70, origneel. Ik heb al meer D5 gereden en ie zitten allemaal (M5) op hetzelfde toerental!
Ah das een goede, niet gedaan nee, ga gelijk ff neuzen!BlackcurrantV70 schreef:Oude prijslijsten bekeken op volvocars.nl ?
Proficiat met je V70. Maarre sommige teksten die hierboven staan begrijp ik toch nog niet helemaal zonder een plaatje erbij. SSR1, Black Hole, Carnuba waar heb je het over. Ow ja en ik ben toch echt wel een poetser... opgeleid door Steven en Bjorn met Smartwax items.ajschot schreef:Pffff nog geen foto's ...
Vanmorgen om 9 uur begonnen met afspoelen daarna met uitgebreid wassen.
Daarna de wagen helemaal gekleid, toen spots gedaan met SSR3 en pad yellow. Daarna getaped en de hele wagen met oranje pad en SSR2 toen de hele auto met SSR1 en de groene heavy polishing pad. Toen was m'n rug inmiddels half gesloopt maar doen nog polish van meguilars met de witte polish pad. Daarna Black Hole met blauwe pad de hele auto en toen nog Carnuba wax met pad zwart en natuurlijk alles steeds uitgepoetst.
Helaas toch een paar diepere krassen dan verwacht, maar wetsanding begin ik niet aan.
Daarna nog alle tape er afgehaald en de zwarte kunstof delen ingesmeert met zwart maak goedje (volgens mij zit er gewoon lijnolie in). Toen was het alweer 7 uur, wat een grote wagen zeg pfffff. Nu nog de binnenkant... En eigenlijk nog wat steenslag opvullen met kleurlak en blanke lak pffff maar niet meer vandaag...
Morgen misschien wat plaatjes schieten...
Ah oke dan weet ik eindelijk wat D-stijl speakers zijnMart van der Steeg schreef:HU-650 RDS radio/CD frontloader
- Speakers Performance voor- en achterportieren
+ D-stijl speakers (6 stuks) V70
Ik heb destijds een upgrade gedaan met HU 650: tweeters voorin en een 200W versterker ipv 100W standaard. In de vorige S60 had ik een HU 850 (= top), maar na de upgrade is de 650 aanzienlijk beter geworden, mn. spraak is door de tweeters aanzienlijk beter.