Hoi,
ik heb al WD-40 in het slot gespoten, maar dat heeft niks geholpen, maar het slot van het handschoenenkastje piept en trilt nogal tijdens het rijden. Om dat dit zo een probleem is dat meer voorkomt bij dit type Volvo's wil ik eens horen hoe ik dit juist moet oplossen.
ik hoorde tijdens het rijden en remmen ook nog andere geluiden die uit de ruimte achter het handschoenenvak kwamen, en ik deed het handscheoenkastvak er uit, en zag dit:
Piep, trill & knarsgeluiden slot handschoenenkastje
- belgian-tsm
- 4th Gear member
- Contacteer:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- belgian-tsm
- 4th Gear member
- Contacteer:
Het witte onderdeel (kabelgoot) dat op die zwarte plastic ronde schijf zit geklikt hangde los, heb dat er terug op geklikt, sindsdien hoorde ik het minder, maar laatste dagen hoor ik het weer. tijd om nog eens te kijken of dit nu weer los gekomen is. Maar nu ik met dit bezig ben wil ik het gepiep... van het handschoenenkastslot ook eens aanpakken.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
- sbv
- 6th Gear member
Stijn,
Is het niet je kachelmotor die je hoort piepen. Dat zwarte ding onder de witte kabelgoot
Is het niet je kachelmotor die je hoort piepen. Dat zwarte ding onder de witte kabelgoot
Zij ''19 V60 D4 Cross Country en '98 S70R AT Saffron Pearl
Hij '23 Peugeot 508 SW GT 225 en '00 V70R AWD Laserblue
- belgian-tsm
- 4th Gear member
- Contacteer:
Hoi, nee, maar dat wit was toen ik het opendeed van de kachelmotor, waarschijnlijk van getrild ofzo, dus de witte kabelgoot zelf, op de foto heb ik dat er al terug op geklikt, heb niet echt klik gehoord ofzo, maar het wees uit dat het er op moest.
- belgian-tsm
- 4th Gear member
- Contacteer:
nu ga ik binnenkort nog eens kijken, of het er nog altijd opzit, mss is eht er terug van gekomen, en is het daarmee dat ik dit terug hoor.
maar als ik een bocht neem, dan hoor ik in mijn deurpanelen ook iets bewegen, ik denk dat er mss iets los zit in de ruimte van de electrische ruiten.
maar als ik een bocht neem, dan hoor ik in mijn deurpanelen ook iets bewegen, ik denk dat er mss iets los zit in de ruimte van de electrische ruiten.
- belgian-tsm
- 4th Gear member
- Contacteer:
heb het handschoenkastje eens terug opengedaan, het hangt nog vast, heb gekeken of er niks anders los is. Voor het handschoenenkastje ga ik eerst eens proberen zo van die viltjes aan het zwarte onderdeel te kleven (4) voor het gepiep van het slot. Mss zit er iets los in de deuren, ofwel achter het deurpaneel, ofwel in de ruimte waar de ramen in schuiven.
- den toerist
- 5th Gear member
Een spanbandje ( stripje ) wil ook wel eens wonderen doen.
ps: opletten voor de airbag net boven het handschoenkastje... (die oranje kabel is er één van!)
Het lijkt me weinig waarschijnlijk dat er iets los zit achter het deurpaneel.. het geluid kan trouwens van overal komen. (bagageruimte, voorvleugel...)
ps: opletten voor de airbag net boven het handschoenkastje... (die oranje kabel is er één van!)
Het lijkt me weinig waarschijnlijk dat er iets los zit achter het deurpaneel.. het geluid kan trouwens van overal komen. (bagageruimte, voorvleugel...)
V70 2.5D 1999
V70 TDI 1998
V70 D3 2011
480 Turbo 1992
V70 TDI 1998
V70 D3 2011
480 Turbo 1992
- belgian-tsm
- 4th Gear member
- Contacteer:
hallo,
ik heb zo meubeldemper vilt gebruikt en op eerste zicht trilt het niet meer, uiteraard zijn de oranje kabels in een classic meestal van de airbags, de zwart gele van de sloten en alarm, het fichke voor de ruitenbreuksensor zit ook gereed. die zou ik er ook nog moeten in monteren (eerst op de kop tikken)
ik heb zo meubeldemper vilt gebruikt en op eerste zicht trilt het niet meer, uiteraard zijn de oranje kabels in een classic meestal van de airbags, de zwart gele van de sloten en alarm, het fichke voor de ruitenbreuksensor zit ook gereed. die zou ik er ook nog moeten in monteren (eerst op de kop tikken)