rsnhakan schreef:Renault, Citroën, Peugeot. Dat zijn typisch Turkse auto's. In de wat kleine steden kom je ook veel Sahin's en Dogan's tegen. Ga je naar Istanbul bijvoorbeeld kom je meer Europese auto's tegen. Maar bijna geen Volvo.
Ik herinner me ook tijden dat Ford heel populair was bij Turken in NL, de Taunus en Transit. Peugeot was toen ook al populair, vooral de diesels.
Verleden jaar in Turkije heb ik niet zo op de merken gelet, meer op het verkeer en de omgeving. Vooral in Istanboel was het heel druk.
Nu ik er over schrijf krijg ik zin om weer terug te gaan
broembroem schreef:Nou ik ben half turkse, en mooi wel dat ik A al een Volvo gereden heb en B weer een Volvo GA rijden .
is je andere helft wellicht verantwoordelijk voor het volvo-gevoel?
Denk het niet. Denk dat het toch echt van mijn vader afkomt (turkse kant). Volvo = groot = veel ruimte = kan veel in, kan veel op en als het noodzakelijk is kan er ook nog veel onder. :toothy10:
edit: en niet te vergeten, kan lange afstanden aan zonder te overlijden ergens op de E45
Leuke discussie jongens. Ik hou het wel bij de O klasse, zie mijn onderschrift.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi
Bij al die Duitse merken is dat zo, en blijkbaar al vanaf het moment dat ze de fabriek uit rollen.
Misschien vergeten ze daar wel lampjes in de fitting te draaien?
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi
Zal ik eens iets controversieels zeggen dat waarschijnlijk niet mag?
Ben ik de enige die het met een scheef oog bekijkt dat de directeur van de organisatie voor asiel... Een Turkse is?
En DE turkenbakken bij uitstek zijn Mercedes, BMW en... Renault Espace.
Maar hoe meer ik daar tegenwoordig op let, hoe meer me opvalt dat ze zowat alles rijden. Maar BMW 3 en 5 blijven toppers hier.
Turken rijden vaak een mercedes 190D hoor je vaak, maar hier in Breda zijn ze stoer en vliegen ze 2x per jaar naar turkije en dan rijden ze een bmw M5 of 535D. Ja ach .........
Maar goed ook. In het halve land liggen mensen weg te creperen en zo'n muts strijkt even fijn elke maand zoveel geld op. Walgelijk. Vind ik niet alleen van haar trouwens hoor.
Ik begrijp niet dat mensen 's avonds hun hapje zo makkelijk wegkrijgen als ze weten dat ze min of meer het eten uit de mond houden van die mensen die voor hen moeten bloeden :S>