Ben weer terug. Een tijdje in Dubai en Kuweit geweest voor mijn werk.
Schade valt mee. De achterligger heeft kennis gemaakt met mijn trekhaak. Mijn achterbumper is aan een kant losgeschoten en moet een nieuw verflaagje hebben vanwege wat krassen.
Heb zojuist een afspraak gemaakt bij de dealer in Boxtel. Zal meteen eens vragen wat het gaat kost als hij ook de voorbumper meteen mee spuit.
Ik zal ook meteen eens navragen over de roetpluim.
Rook pluimpje om de 10-15 seconden
-
- 2nd Gear member
Voor en achterbumper zijn voorzien van een mooi nieuw laklaagje.
Wat betreft de roetpluim: Ik heb nog een test ritje gemaakt met een collega achter mij aan. De roetpluim was gelukkig weg.
Heb het probleem ook bij de dealer gemeld. Nu mijn vrouw rijdt het meeste met de Volvo en zij rijdt meestal erg rustig. Ik had de Volvo de afgelopen week wat vaker meegenomen en hem af en toe eens flink op zijn staart gestapt. Hierdoor werd de roetophoping waarschijnlijk eens goed verwijderd.
Wat betreft de roetpluim: Ik heb nog een test ritje gemaakt met een collega achter mij aan. De roetpluim was gelukkig weg.
Heb het probleem ook bij de dealer gemeld. Nu mijn vrouw rijdt het meeste met de Volvo en zij rijdt meestal erg rustig. Ik had de Volvo de afgelopen week wat vaker meegenomen en hem af en toe eens flink op zijn staart gestapt. Hierdoor werd de roetophoping waarschijnlijk eens goed verwijderd.