12V aansluiting in koffer niet aangesloten

Geleverd vanaf 2003
Plaats reactie
timbs
1st Gear member

Hallo forumleden,

Ik ontdekte vandaag toevallig dat de bij aankoop bestelde 12V aansluiting in de kofferruimte van de V50 niet werkt. Ze is er wel maar is niet aangesloten.

Ik weet dat dit ook achteraf geïnstalleerd kan worden en dat het dus wel herstelbaar is. Ik vraag mij gewoon af, zou dit in het fabriek moeten gebeurd zijn? Of is dit bij de dealer ingebouwd?

Dealer heeft al eerder steken laten vallen (was al na 400 km bijna mijn nummerplaat kwijt door gebruik verkeerde schroeven) en ik vraag mij vooral af waar dit misgelopen is.

Alvast bedankt voor jullie mening!

Tim
Blackraven
2nd Gear member

Ik heb zelf m'n aansluiting achteraf ingebouwd, weinig wat daar verkeerd aan kan gaan.

Of de stekker is niet op de achterkant van de aansluiting gezet voordat het paneel erin ging, of de zekering ligt er uit. Dat lijken mij de 2 meest voor de hand liggende mogelijke oorzaken.

Of de aansluiting er al af fabriek of bij de dealer is ingebouwd, hangt volgens mij er vanaf of je het zo in 1x besteld hebt, of later nog bijbesteld.
V50 2.4 Momentum Black Sapphire 2004, 16"; Cygnus (W) & 17"; Zaurak Silver (Z)
Mitsubishi Space Star 1.3 Family 2000
Mitsubishi Galant 1.8 GLi 1996
timbs
1st Gear member

Hoi,

Ik heb via de opening die er iets rechts van zit eens gevoeld. Er is geen kabel aangesloten aan de achterkant (ik voel wel waar hij zou moeten zitten) en er ligt ook geen kabel los.

Het lijkt of ze gewoon een gaatje gemaakt hebben, aansluiting erin en geen kabel naar een contactpunt ::?

Het is allemaal in 1 keer besteld.
Blackraven
2nd Gear member

Die kabel ligt er altijd, ook al heb je geen aansluiting. Dus die zal waarschijnlijk nog ergens onderin met de rest van de kabels liggen. Bij mij is dezelfde kabel ook nog doorgelust naar permanente stroomdraad voor de aanhanger.
V50 2.4 Momentum Black Sapphire 2004, 16"; Cygnus (W) & 17"; Zaurak Silver (Z)
Mitsubishi Space Star 1.3 Family 2000
Mitsubishi Galant 1.8 GLi 1996
timbs
1st Gear member

Bedankt Blackraven,

Ben nog eens in accesoire handleiding gaan kijken. Zo te weten gekomen dat de kabel een witte connector moest hebben. Dan via het toegangsluik even rondgevoeld en had vrij snel de kabel gevonden. Aangesloten en alles werkt.

Dankzij het forum weer een ritje naar de dealer uitgespaard!
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”