Navidisc cleanen

Over de RTI navigatiesystemen van Volvo
Plaats reactie
C70Geert
3rd Gear member

Vandaag in de buurt van Maastricht na het aanzetten van de navi nadat die tijdens dezelfde rit een tijdje uit geweest was kreeg ik de melding dat de DVD niet gevonden kon worden en de cleaningdisc gebruikt moest worden. Is best een probleem als dat ding thuis op 150 KM afstand ligt.
De DVD uit de de speler laten komen en er opnieuw ingeduwd. Probleem opgelost; de navi deed het weer helemaal.
Overigens kende die het plaatsje Mesch bij Maastricht niet. Nou is dat een heel klein dorpje maar dat is toch wel discriminerend voor de Limburgers hoor (ben zelf geen Limburger).
C70 summum T5 geartronic 2007, Celestial Blue, Premium Sound, afneembare kogel, smarttop
robemer
4th Gear member

startproblemen, navigatie problemen.......... denk dat jouw auto zich niet thuis voelt in Belgie.

Ga morgen eens kijken of mijn Miep plaatsje Mesch kent........
Afbeelding
MY2010 Volvo C70 Intro edition, 2.0D Powershift APEC tuning, Flamenco Red metalic met Calcite Off black interieur, smarttop en afneembaar kogeltje
C70Geert
3rd Gear member

Ik ook niet: slechte wegen; geen of zeer gebrekkige bewegwijzering, verhoogde afscheidingsstroken tussen twee tegengestelde rijbanen die je dwars over mag steken (ik geloofde het niet tot ik meerdere belgen het zag doen wat overigens natuurlijk nog geen garantie is dat het mag; het blijven belgen nietwaar) en lieden die plotsklaps voor je oversteken in de stellige overtuiging dat zo'n ollandse cabrio wel voor je stopt.
Nee, daarom maar zoveel mogelijk tijd in Zuid-Limburg doorgebracht (o.a. de prachtige 110 KM lange Mergellandroute met enkele echte hairpins).
Overigens, ons adres in België was niet te vinden op de navi maar dat reken ik hem niet aan in België.
Nu even to the point: geen enkel technisch probleem gehad; start direct, navi werkt naar behoren en alles functioneert zoals het moet. Zal morgen eens even accuspanning en dynamo doormeten (zie topic lege accu).
C70 summum T5 geartronic 2007, Celestial Blue, Premium Sound, afneembare kogel, smarttop
C70Geert
3rd Gear member

Zoals ik al zei: alles werkt naar behoren. Merkte vandaag dat ik zelfs weer omleidingsroutes op mijn navii krijg igv files, ongevallen e.d. (was ik na het updaten van de DVD's naar versie 2010 door een kennis kwijt).
Plaats reactie

Terug naar “Navigatie van Volvo”