Dan koopt de Leasemij die garantie dus af. Want van Volvo AB mag alleen Polestar aan het motormanagement komen!
Heeft de Leasemij de tuning in het maandbedrag verdisconteerd?
Anders voorzie ik problemen.
Maar laat dat de pret niet drukken. Veel voorpret toegewenst en hopelijk mag je volgende week al rijden!
Hoe men het verdisconteerd weet ik niet maar weet wel dat de leasemaatschappij onderdeel is van de Pon groep. Men vindt tunen geen enkel probleem door de positieve ervaringen de afgelopen jaren.
En ja, ik laat het verdisconteren in het leasetarief.
Uberhaupt kan je discussiëren of de garantie kan/mag vervallen nav de Monti-wetgeving vanuit Brussel. Onderhoud hoeft immers ook niet meer bij de officiële merkdealer te geschieden om de garantie te behouden.
Als je over wetgeving begint weet ik er ook nog eentje:
Formeel mag jouw auto niet eens de weg op met een niet door Volvo vrijgegeven tuning. Hij is immers niet met deze sofware gehomologeerd voor EuroV. Of laat je de auto na het tunen vrijgeven in een gecertificeerd emissielab en krijg je hiervoor een aantekening op je kentekenbewijs deel 1?
Mijn dealer (Henk Scholten in Ede) is uitermate behulpzaam en vriendelijk. Zojuist even bij hem langs geweest en de auto werd netjes in de zon gezet voor een paar mooie foto's.
Nu is het alleen nog een paar dagen wachten...
By rkschumer at 2011-09-30
Er wordt nog een ander stuur, type R-Design maar dan sportstuur met afgeplatte onderkant, in gezet.
By rkschumer at 2011-09-30
Ik ben blij dat ik uiteindelijk toch de blauwe kleur heb gekozen!
Mijn V70 is af fabriek verlaagd. Voor het transport heeft men blokken tussen de vering gedaan voor bijvoorbeeld het op- en afrijden van de vrachtwagen.
Rutger.ede schreef:Mijn V70 is af fabriek verlaagd. Voor het transport heeft men blokken tussen de vering gedaan voor bijvoorbeeld het op- en afrijden van de vrachtwagen.
Kijk, das een duidelijk antwoord. Daar heb ik wat aan!
Nogmaals, echt mooie boliede!!
Nulla tenaci invia est via.
Volvo V70N 2.5D MT 2000 Volvo V70N 2.4D edition sport MT 2007 Volvo V60 D5 summum GT 2011
Volvo V60 CC T5 summum GT8 2015