Hallo,
De handrem als je die wilt lossen in mn vader zijn S80 lost niet, het lampje blijft branden als je aan de handgreep trekt, na 5 keer trekken, lost die soms nog niet, je moet dan eerst stukje vooruit rijden, en dan wilt het eens lukken. Het is zo een voetpedaalhandremsysteem.
Wat ik me afvraag is, of dat dit voetremsysteem niet om te bouwen is naar het recente knop (electronisch systeem)
Alvast bedankt
Moeilijk lossen handrem S80 2008 (Voetpedaalhandremsysteem)
- belgian-tsm
- 4th Gear member
- Contacteer:
-
- 2nd Gear member
De oorzaak is dat het voetrempedaal niet volledig terugkeert.
Als je met de tip van de voet het pedaal helpt omhoogkomen tijdens het lossen verloopt alles naar wens. Ik heb dit probleem reeds 100000 km, maar ik vergeet het bij het onderhoud te melden.
Als je met de tip van de voet het pedaal helpt omhoogkomen tijdens het lossen verloopt alles naar wens. Ik heb dit probleem reeds 100000 km, maar ik vergeet het bij het onderhoud te melden.
- belgian-tsm
- 4th Gear member
- Contacteer:
het is inderdaad, ik heb op vida niet echt iets gevonden om dit op te lossen, mss moet er iets bijgeregeld of een een veer vervangen van de pedaal. ik weet nog altijd niet of het kan opgewaardeerd naar het electronische systeem, zoals bij de nieuwere S80ers.