Hallo mannen,
Ik heb een V40 uit '99. Gisteren heeft mijn vriend een bosal trekhaak
onder mijn volvo gemonteerd. We hadden geen tijd meer voor het electra.
Nu is mij Pa handig met stroom, maar niet in auto's. Ik heb op internet het aansluitschema voor een 7-polige stekker gevonden (ik weet dus wat rode, witte enz. draad voor is), maar
HOE SLUIT JE DIT AAN BINNEN IN DE VOLVO?
Waar zit deze bedrading?
Gr.
Giella
Bedrading Trekhaak V40 '99
-
- 2nd Gear member
De verlichting wordt van de achterlichtunits afgetakt. Normaal gesproken kun je er gewoon stekertjes bij steken. Linksachter is ook een stekerblokje waarin een constantestroom en een massa zit. Wil je het mistlicht aansluiten dan moet je dit van de lichtblauwe draad in de kabelboom in de linker D-stijl aftakken. Zie ook eens op kabelboom en/of trekhaak op dit forum.
Succes
Succes
V40 Phase2 102Pk (2001) verkocht nu autoloos (vrouw opel astra van de zaak)
saab 9-3 ss 2.2 Tid 2003.
saab 9-3 ss 2.2 Tid 2003.
-
- 1st Gear member
Thanx Najreg!
Het is gelukt, alleen het draad voor constante stroom is te dun voor de koelkast
in de caravan. We hebben een nieuwe dikkere draad direct vanaf de accu (met zwevende zekering) getrokken. We hebben er een relais tussengezet zodat, wanneer het contact uit staat de accu niet wordt leeggetrokken.
We zijn eruit!
Giella
Het is gelukt, alleen het draad voor constante stroom is te dun voor de koelkast
in de caravan. We hebben een nieuwe dikkere draad direct vanaf de accu (met zwevende zekering) getrokken. We hebben er een relais tussengezet zodat, wanneer het contact uit staat de accu niet wordt leeggetrokken.
We zijn eruit!
Giella