Op een V50 kan je de richtingaanwijzers 3x laten knipperen door de hendel een klein stukje naar boven of beneden te duwen.
Als ik nu een tikje naar boven geef voor rechts blijft hij knipperen en moet ik hem terugduwen naar onder om te stoppen en als ik naar links wil moet ik hem veel verder naar beneden duwen dan gewoonlijk. Het lijkt wel of de contactpunten verschoven zijn. Naar onder gaat moeilijk en naar boven juist veel makkelijker dan normaal.
Is dit te repareren of wordt het een nieuwe hendel?
En kan deze losgemaakt worden nadat de kap aan de onderkant van het stuur eraf is of moet ook de bovenkant eraf?
Stuurhendel richtingaanwijzers
- PV147
- 1st Gear member
V50 MY08, 1.8 Edition I, Black sapphire metallic, Off-Black dala t-tec,
18inch Midir Silver Bright (Zomer), 16inch Cordelia (winter), Parkeersensoren achter, Dakspoiler, R-Design spiegels, Sunblinds.
18inch Midir Silver Bright (Zomer), 16inch Cordelia (winter), Parkeersensoren achter, Dakspoiler, R-Design spiegels, Sunblinds.
- Chemzy
- 4th Gear member
Boven- en onderkant moeten ervan. Module met de hendel moet losgeschroefd worden, daarna kan je eens kijken in hoeverre je er iets mee kan doen. Bij mij is ie vervangen geweest, koste me een 50 Euries. Bij mij was het zo dat ik voor kort linksaf over het klikpunt moest gaan en direct weer terug, maar jouw probleem zal waarschijnlijk een variatie op dit thema zijn.
Volvo 440 1.9 TD 1995
Volvo V50 2.0 D Business Line MY08
Volvo V50 2.0 D Business Line MY08
- PV147
- 1st Gear member
Als het 50 euro is voor vervangen valt het nog wel mee, de auto moet volgende week toch naar de dealer voor onderhoud, eens vragen wat vervangen daar kost.
Bedankt voor de info.
Bedankt voor de info.
V50 MY08, 1.8 Edition I, Black sapphire metallic, Off-Black dala t-tec,