Goedemorgen mede forumleden,
Ben nieuw op dit forum en heb ook al even een aantal topics doorgespit, maar kan nog geen bevredigend antwoord vinden op de volgende brandende kwestie:
Bezit sinds vorige week een S40, 2.4i, 170 pk, Edition II van eind November 2007 (zie avatar). Volgens de dealer en de user guide is dit een MY08.
Hierin zit een High Performance Sound system met een enkele cd speler, dus geen 6-cd wisselaar.
Er zit een AUX aansluiting in de midden-arm steun.
Nu wilde ik graag hierin de USB en iPod® Music Interface laten monteren, omdat ik al m'n muziek op USB stick(s) heb (iPod vind ik niet zo interessant, aangezien ik alles in één map gooi en dan de shuffle functie gebruik/wil gebruiken)
Dealer heeft deze interface besteld aan de hand van het chassisnummer en geprobeerd dit te monteren.
Dit lukte hem niet (was er zelf niet bij, 2 linkerhanden you know), er verscheen in de display onder MODE geen USB en iPod opties.
Wat gaat er hier verkeerd volgens jullie en wat moet er eventueel nog aan gedaan worden?
Mocht het t.z.t. wel lukken, kan je dan via USB-stick ook de titel en artiest tekst van een spelende track in de display aflezen en heb je met USB ook de random/shuffle functie ter beschikking (vind ik erg belangrijk)?
Wel of niet USB en iPod® Music Interface mogelijk?
-
- 1st Gear member
ik heb een S60, ik moet gewoon mijn usb insteken en naar media gaan zo naar USB
en dan krijg ik een lijst waar je kan doorheen gaan met uw scroll op het stuur of aan de radio zelf en je kan de titel en artiest aflezen op het scherm
van die shuffle functie weet ik niet , ik laat mijn muziek gewoon afspelen
en dan krijg ik een lijst waar je kan doorheen gaan met uw scroll op het stuur of aan de radio zelf en je kan de titel en artiest aflezen op het scherm
van die shuffle functie weet ik niet , ik laat mijn muziek gewoon afspelen
- Gst
- 1st Gear member
Blijkt nu dat er een upgrade nodig is voor m'n HP systeem, alvorens de montage kan beginnen.
Waarschijnlijk gaat tekst van artiest en titel, alsmede de random functie ook gewoon werken op het systeem.
We zien het wel a.s. vrijdag.
Waarschijnlijk gaat tekst van artiest en titel, alsmede de random functie ook gewoon werken op het systeem.
We zien het wel a.s. vrijdag.
'07 S60 2.4 Bi-Fuel Sports Edition, my2002
'11 S40 2.4i 170pk Edition II, my2008
'14 V40 D4 R-Design, 5-cil, my2014, winter-line, intro-line, dynamic-line, premium audio, 18inch
'14 V40 D4 R-Design, 5-cil, my2014, winter-line, intro-line, dynamic-line, premium audio, 18inch
- Gst
- 1st Gear member
Afgelopen vrijdag bovenstaande uitgevoerd en het werkt precies zoals ik het wilde.
Case closed!
Slotje erop!
Case closed!
Slotje erop!
'07 S60 2.4 Bi-Fuel Sports Edition, my2002