Zal eens iets ongelofelijks vertellen,welk waar is want het gaat over mijn eerste volvo(244 DL ,sorry maar zag net 3dagen nadat ik 242 gezegd had,dat het niet juist was) die ik occassie kocht toen(1986) voor 95.000 frank (2.375€) en geloof ik 105.000 km en 10 jaar oud.Reed daar probleemloos 15 jaar mee en daar waren (kleine) kosten aan in de garage toen, welk ik in eerste instantie wilde laten doen,omdat ik dacht laat hem nadien inschrijven als oldteimer,dus ik bel naar mijn verzekeringsagent en die zegt dat ik dan geen belasting nimmer moet betalen en bijna geen verzekering nimmer,maar dat ik enkel dan nog in een kring van 50 km rond mijn huis mag rijden,dus er moest een andere auto komen want 50 km kon niet.Wilde hem dan toch ook maar te houden,maar er kon maar enen auto in mijn garage ,dus hij moest eruit en heb hem toen verkocht voor 750€ en er waren voorgeen 200€ kosten aan.Niet verniet dat ik er nu nog soms over droom,want het was een droomwagen en ik hoop dat mijn v70 welk ik nu heb ook dezelfde weg opgaat. :-x
Maak me wel zorgen om mezelf,want ik heb al 3 keer tegen mijne v70 gezegd,dat ie dan mag blijven en dat ik hem niet verkoop als ie zijn eigen ook 15 jaar zo gedraagt.