Da's een lastige... Je moet eerst aan de zijkanten met een schroeverdraaier, of beter een kunststof wigje, de omlijsting van de knoppen loswrikken en eruit halen. Die alu kleurige lijsten zitten aan alle drie de kanten met een klem vast. Daarna de torxen aan de binnezijde loshalen. Aan de voorkant zitten ook nog twee torxen waar je pas bijkunt als je de bovenzijde van de armsteun wat heb losgewrikt. Daarna voorzichtig de boel van elkaar klikken en dan kun je de bekleding eraf nemem. Doe dit alleen als het kunststof warm is anders gaat je de boel kapot!jvommen schreef:Kun je mij zeggen hoe die armsteun losgemaakt kan worden? Ik heb ook een white linen interieur, en wil graag de armsteun overzetten...maar weet niet hoe.Brambo67 schreef: Ik zag op ebay een losse armsteun dus die moet ook uitgewisseld kunnen worden.
Bedankt!
Interieur ombouwen, klaar!!! Met foto's
- Brambo67
- 3rd Gear member
-
- 1st Gear member
Mmm, ik heb het geheel anders gedaan, en dat ging perfect! Gewoon de gehele middenconsole uit de auto gehaald, toen de sigarettenbak (achterpassagiers) verwijderd, 2 klipjes losgehaald en 6 torxen losgehaald en de gehele armsteun valt eraf. Zo'n 10 minuten werk. Viel me achteraf reuze mee!