zo doet ongeveer de achterkant, voorkant valt nog mee maar is ook aan vervanging toe (ben ik achtergekomen)
nu wil ik wel een lekker strak-sturende 142..
mijn vraag is waar ik het beste een complete set poly-bushes kan aanschaffen.
en. wie heeft er tijd en gelegenheid om deze te monteren..
vandaag de onderkant bekeken en er moet behoorlijk wat gedaan worden, in/ uitpersen, mogelijk nieuwe draagarm (waar vandaan?) etc etc.
wie weet/ heeft er een adres of kan mij de juiste kant op wijzen/ sturen?
links/ adressen?
vast dank,
patrick
rubbers...
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 210
- Lid geworden op: 31.01.2011 - 19:20
- Locatie: amsterdam e/o
- Contacteer:
- Iroll
- 6th Gear member
- Berichten: 4440
- Lid geworden op: 09.12.2006 - 17:46
- Locatie: Zeist
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 210
- Lid geworden op: 31.01.2011 - 19:20
- Locatie: amsterdam e/o
- Contacteer:
ok..
€616.- uit de USA
en als ik het goed gecalculeerd heb €494.- ex BTW/ verzenden uit Duitsland..
blijft erg veel geld..
voor een landrover betaal je voor een complete set €70.- incl. verzenden uit de UK...
€616.- uit de USA
en als ik het goed gecalculeerd heb €494.- ex BTW/ verzenden uit Duitsland..
blijft erg veel geld..
voor een landrover betaal je voor een complete set €70.- incl. verzenden uit de UK...
- Iroll
- 6th Gear member
- Berichten: 4440
- Lid geworden op: 09.12.2006 - 17:46
- Locatie: Zeist
Kijk ook even op de site van tinustechniek. Die heeft ook de wat goedkopere variant superflex. Anders keuze maken tussen gedeeltelijk org. rubber en pu. Bijv de stabilisator en bovenste draagarm voor van PU en achter alles zou ik aanraden.
- Boele
- 4th Gear member
- Berichten: 611
- Lid geworden op: 14.02.2007 - 15:58
- Locatie: Zeist
Tinustechniek & advanced performance parts zijn één tegenwoordig.
Die zijn een stuk goedkoper met het goede (engelse) Superflex. Goede ervaringen mee.
http://www.performance-parts.nl/
Die zijn een stuk goedkoper met het goede (engelse) Superflex. Goede ervaringen mee.
http://www.performance-parts.nl/
Groeten, Boele
Zie ook mijn vernieuwde website over het opknappen van mijn 1800! of volg mij op Twitter
Zie ook mijn vernieuwde website over het opknappen van mijn 1800! of volg mij op Twitter
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 210
- Lid geworden op: 31.01.2011 - 19:20
- Locatie: amsterdam e/o
- Contacteer:
mail onderweg..
-
- 5th Gear member
- Berichten: 2150
- Lid geworden op: 12.08.2006 - 16:45
Ik zou niet alles vervangen door PU, komt je rijcomfort niet echt ten goede. Is mijn mening en ervaring. Eens zoeken hier of bijvoorbeeld op volvolvo. Dan zie je wat wel beter door Pu vervangen kan worden. Waar dus veel wrijving op staat. Een slappe wegligging heeft verder niks te maken met rubber, maar versleten rubber. Zeker na 20/30 jaar wil dat weleens op zijn.
Volvo 460 1.8 GLE 1994 (02-07)
Volvo 360 GL 2.0 1989 (04-06)
Volvo 460 1.8 Sport Line 1995 (07-09)
Volvo 240 Sedan GL 2.3 B23A 1983 (08-09)
Volvo 360 Sedan GL 2.0 B200K 1985 (09-11)
Volvo 740 Station GL Diesel D24 1986 (11-13?)
Volvo 740 Sedan GLE 2.3 B230E 131pk 1985 (09-?)
Volvo 740 Station GLE 2.3 B230E 131pk 1986 (10-?)
Volvo V70 2.4 B5244S 170pk 2000 (10-?)
Volvo 960 Sedan 2.5 24V 1994 (13-?)
Volvo 360 GL 2.0 1989 (04-06)
Volvo 460 1.8 Sport Line 1995 (07-09)
Volvo 240 Sedan GL 2.3 B23A 1983 (08-09)
Volvo 360 Sedan GL 2.0 B200K 1985 (09-11)
Volvo 740 Station GL Diesel D24 1986 (11-13?)
Volvo 740 Sedan GLE 2.3 B230E 131pk 1985 (09-?)
Volvo 740 Station GLE 2.3 B230E 131pk 1986 (10-?)
Volvo V70 2.4 B5244S 170pk 2000 (10-?)
Volvo 960 Sedan 2.5 24V 1994 (13-?)