Na 3 jaar zeer tevreden Vw Golf te hebben gereden was ik wel aan iets groters toe dus mijn zoektocht naar een nieuwe leaseauto was begonnen met een Vw Passat SW , Alfa 159 SW en een Ford Mondeo SW. geen Volvo dus..:-S
De Passat en de Alfa reden geweldig (140 en 170 pk diesel) maar de 140pk Mondeo viel mij heel erg tegen. Totaal geen vermogen! daarbij begon deze aardig duur te worden met mijn optielijst.. Helaas had de Passat daar ook last van..
Bleef alleen maar de Alfa over en die was in de lease ook niet bepaald goedkoop te noemen.. :evil:
In overleg met de directie (Volvo XC70 rijders) ben ik bij Volvo gaan kijken.
Het zou gaan tussen de V50 of de V60, waarbij ik een voorkeur had voor de V50 (ik vind de V60 niet heel erg mooi.. sorry!).
Mijn enige twijfel was dat de auto al een tijdje op de markt is en dat ik bang was voor een (technisch)verouderde auto.
De dealer wees mij op de Limited edition uitvoering en kreeg een hele dag de V50 mee om te gaan proefrijden. jullie raden het al.. ik was blij verrast ! Ondanks de 1.6 vond ik de auto zeer goed rijden en 20% :bday:.
Naast de limited Edition pakket heb ik ook de interior/exterior sport pakket, sunblinds, metallic lak (Black Sapphire) en 17" LM velgen besteld.
Ik heb met de dealer kunnen afspreken dat ik de auto met de Spider diamond cut velgen besteld maar als ze niet bevallen dan kan ik ze omruilen voor de 17" Serapis velgen.
Dus zo:

Of zo:

Wat denken jullie?? persoonlijk vind ik de Serapis mooier maar de Spiders heb ik nog nooit "live"gezien..
Ik zou graag de auto wat "persoonlijker" willen maken.. mochten jullie nog ideeen hebben om de auto zowel softwarematig als hardwarematig (niet te ingrijpend) te veranderen dan hoor ik dat graag.
De auto wordt overigens rond 5 december afgeleverd

Dank en Groet
Niels