nu ben ik van plan om de remschijven en remblokken op internet bij een shop of op ebay te kopen( Volvo dealer is me wat te duur :oops:) . Echter wat ik vaak tegenkom is dat de schijven voor 16" velgen zijn (althans dat staat vermeld).
betekend dit automatisch dat ze niet geschikt zijn voor 17" ( die dus onder de mijne zitten). of betekend het meer van minimaal of maximaal ?
er zitten nu dus van die geventileerde remschijven onder van
30.5cm Het merk kan ik niet erop vinden maar ik neem aan dat het ATE is dat standaard eronder zit ( of zit ik daar ook al fout? )
En aangezien ik zelf geen ervaring heb met het vervangen is het eigenlijk wel verstandig om dit door een gewone beun te laten doen of moet ik daar gewoon niet aan beginnen. Ik had namelijk ook niet zo'n goede ervaring met de volvodealer

wel goede ervaring met combigarage in westerbroek maar die heeft sinds hij zeer hoog in de kampioentest uit de bus kwam de prijzen volgens mij aangepast want hij vraagt ook een kleine €900,- euro om het spul voor en achter te vervangen, vond ik een beetje duur, maar ja misschien zie ik dat wel verkeerd.
bvd voor de reacties

Hans
pm's zijn ook welkom