ik zal even een overzicht geven van handelingen
als ik pics terug vind komen die er ook nog bij

- wiel afhalen ( en in geval je al trillingsgevoelg bent positie wiel markeren )
- remblokken verwijderen
- remklauw lossen en met touw goed ophangen dat lijding niet stuk gaat
- centreerpin verwijderen
- handremkabel lossen ( in jou geval miss niet nodig )
- regelaar handremschoenen volledig los draaien
- schijf verwijderen ev door met hamer slagje te geven ( best op deel die op naaf zit en niet op schijf zelf)
- goed kijken hoe handremschoenen zitten ( vooral veertjes)
- veertjes lossen en goed bijhouden en indien nodig nieuwe plaatsen
- alles mooi kuisen en indien mogelijk lakje hitte bestendige verf ( normaal is 350 voldoende )
- nieuwe schoenen monteren en letten op boven en onderzijde
- beetje kopervet doen op raakpunten
- alles terug monteren
- regelaar handremschoen volledig vast draaien en enkele toertjes terug draaien zodat alles vlot draaid
( lichte sleep is normaal en bijna niet te vermijden :-x
alles terug monteren en miss even remmen ontluchten nu je toch bezig bent
- dan kabel wat spannen maar nog niet op max en paar honded meter rijden met handrem op zodat alles zich zet
- handremkabel terug spannen zodat je ong 3 a 4 tandjes nodig hebt om te spannen
hopelijk hebben jullie er wat aan
indien er nog opmerkingen of verbeteringen zijn laat maar horen
o ja nog enkele tips
doe de 1 ste keer best ene kant en daarna pas de andere zodat je nog vergelijkpunt hebt indien je niet zeker bent
en vervang handremschoenen best preventie zeker regelmatige car wash gebruikers