genoeg balkjes op je telefoon zegt niets (!!) over je bereikbaarheid!
als een regio met weinig capaciteit teveel gesprekken, dan wel data verbindingen heeft kan het zijn dat je geen gesprek binnen kan krijgen. datzelfde geldt in geval dat je geen 3G dekking hebt maar eGPRS en je telefoon synchroniseert net met je mail, aangezien op 2G geen data en spraak tegelijk mogelijk is.
IDIS telefoon onderdrukking uitschakelen V70-2012
- liquid_force
- 6th Gear member
-
- 8th Gear member
Juist. Wij wonen hier dicht tegen de Duitse grens aan, met T-mobile moet je het netwerk vastzetten, anders ben je via een Duitse provider aan het bellen, die zijn sterker qua signaal dan de NL T-mobile..
Met KPN geen last van, overal perfect 3G bereik.
Met KPN geen last van, overal perfect 3G bereik.
Multipla 1.9 JTD ELX 130pk 265Nm
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
-
- 3rd Gear member
Vond een persbericht uit 2009 dat standaard in de 2009 V70 modellen al IDIS zit......
Het zou alleen inkomende telefoontjes tegenhouden wat ik lees in de documentatie. Kan mij een situatie herinneren in 2010 model V70 van mij dat ik ook telefoontje gemist heb terwijl bereik gewoon goed was.
Het zou alleen inkomende telefoontjes tegenhouden wat ik lees in de documentatie. Kan mij een situatie herinneren in 2010 model V70 van mij dat ik ook telefoontje gemist heb terwijl bereik gewoon goed was.
V40 D2 momentum,business pack pro '14
V70 D3 '11 GT, LE, Luxery Line, Driver Support Line, Comfort Pack, R-design styling Pack
V40 D3 my13 Intro
V70 2.5T '10 summum & C30 1.6 '10 momentum
V40 1.9 115pk
V40 1.9 102pk
850 2.5 20V
340 1.4
343 1.4
V70 D3 '11 GT, LE, Luxery Line, Driver Support Line, Comfort Pack, R-design styling Pack
V40 D3 my13 Intro
V70 2.5T '10 summum & C30 1.6 '10 momentum
V40 1.9 115pk
V40 1.9 102pk
850 2.5 20V
340 1.4
343 1.4
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
dan vond het IDIS systeem mogelijk dat je te bezig was met de auto te op straat te houden om het gesprek door te geven, het is niet snel goed
Volvo for life
-
- 2nd Gear member
Juist en dat wil ik dus uit hebben staan. Ik ben zelf in staat te bepalen of ik het wel of niet te druk heb om een telefoontje aan te nemen. Dat hoeft de auto niet voor mij te bepalen. Daarbij staat in de folder van de V70 dat je het blokkeren van telefoontjes uit kan zetten.
Jammergenoeg kan dat niet in het menu (komt de term IDIS niet in voor) en de dealer hier in Boxmeer had nog nooit van het systeem gehoord. Die moest ik er op wijzen dat er misschien wel instellingen zijn die alleen de dealer kan wijzigen, was nog niet in 'm op gekomen.
Ben blij dat ik mijn auto daar niet gekocht heb.
Jammergenoeg kan dat niet in het menu (komt de term IDIS niet in voor) en de dealer hier in Boxmeer had nog nooit van het systeem gehoord. Die moest ik er op wijzen dat er misschien wel instellingen zijn die alleen de dealer kan wijzigen, was nog niet in 'm op gekomen.
Ben blij dat ik mijn auto daar niet gekocht heb.
Skoda Octavia Combi Business 1.6mpi uit 2006
Volvo V70 D3 GT LE met Driver Support Line, Comfort Pack, PDC voor, en een gratis start/stop. GESTOLEN!!
Tijdelijk: V70 2.4d GT uit Juni 2009, eindelijk weer volvo.
Volvo V70 D3 GT LE met Driver Support Line, Comfort Pack, PDC voor, Caspian Blue met Beige interieur.
Range Rover Evoque: Na het SCT debacle geen Volvo meer voor mij.
Volvo V70 D3 GT LE met Driver Support Line, Comfort Pack, PDC voor, en een gratis start/stop. GESTOLEN!!
Volvo V70 D3 GT LE met Driver Support Line, Comfort Pack, PDC voor, Caspian Blue met Beige interieur.
- Paul
- Geartronic member
Nou dit ligt echt gewoon aan je telefoon met combinatie van het netwerk.
Zet op je telefoon eens 3G uit en doe dan nog een keer die weg.
Je moet namelijk gewoon het telefoontje wat je binnen krijgt zien in je oproepgeschiedenis, bij ontvangen of bij gemist.
Sorry, leuker kunnen we het niet maken
Zet op je telefoon eens 3G uit en doe dan nog een keer die weg.
Je moet namelijk gewoon het telefoontje wat je binnen krijgt zien in je oproepgeschiedenis, bij ontvangen of bij gemist.
Sorry, leuker kunnen we het niet maken
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
-
- 3rd Gear member
Zo maar een rare gedachte, maar heb je wel IDIS? Het lijkt me raar dat het wel in het sensus menu van een XC60 zit, maar niet van een nieuwe V70, ook met sensus naar ik aanneem. Is IDIS niet een optie die je helemaal niet hebt?Jammergenoeg kan dat niet in het menu (komt de term IDIS niet in voor)
Zoals in eerdere reacties is te lezen kan het zomaar gebeuren dat een teleffongesprek niet doorkomt, ook al lijk je gewoon een goed signaal te hebben.
Is niet aan de hand van het chassisnummer na te gaan welke opties je hebt?
Zie in de folder dat het standaard is en het GSM-deel uitgescakled kan worden.
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
moet de ABS dan meteen ook in/uitschakelbaar gemaakt worden? we zijn tenslotte toch bezigjongbj schreef:Juist en dat wil ik dus uit hebben staan. Ik ben zelf in staat te bepalen of ik het wel of niet te druk heb om een telefoontje aan te nemen. Dat hoeft de auto niet voor mij te bepalen. Daarbij staat in de folder van de V70 dat je het blokkeren van telefoontjes uit kan zetten.
Volvo for life
-
- 2nd Gear member
Klopt, die vraag heb ik de dealer hier in Boxmeer ook gesteld (en het laten zien in de folder) en die stond mij bijzonder schaapachtig aan te kijken. Die vraag had hij nog nooit gehad. Veel verder als 'staat het niet in het menu dan' kwam hij niet. En nee, het staat dus niet in het menu.V70 D5 Ed. II Geartronic schreef:Zo maar een rare gedachte, maar heb je wel IDIS? Het lijkt me raar dat het wel in het sensus menu van een XC60 zit, maar niet van een nieuwe V70, ook met sensus naar ik aanneem. Is IDIS niet een optie die je helemaal niet hebt?Jammergenoeg kan dat niet in het menu (komt de term IDIS niet in voor)
Zoals in eerdere reacties is te lezen kan het zomaar gebeuren dat een teleffongesprek niet doorkomt, ook al lijk je gewoon een goed signaal te hebben.
Is niet aan de hand van het chassisnummer na te gaan welke opties je hebt?
Zie in de folder dat het standaard is en het GSM-deel uitgescakled kan worden.
Als het uit kan dan vermoed ik dat het door de dealer gedaan moet worden, iets anders weet ik ook niet.
-
- 2nd Gear member
Dat was bij mijn vorige auto wel zo, heb daar geen behoefte aan dus nog niet gekeken of het bij Volvo kan. Andere hulpmiddelen je kan namelijk wel uitzetten: BLIS, eDrive, PDC, city safety etc. dus waarom deze niet.bart simpson schreef:moet de ABS dan meteen ook in/uitschakelbaar gemaakt worden? we zijn tenslotte toch bezigjongbj schreef:Juist en dat wil ik dus uit hebben staan. Ik ben zelf in staat te bepalen of ik het wel of niet te druk heb om een telefoontje aan te nemen. Dat hoeft de auto niet voor mij te bepalen. Daarbij staat in de folder van de V70 dat je het blokkeren van telefoontjes uit kan zetten.
Mij gaat het over de betutteling. Bij de telefoon heb ik die keuze blijkbaar niet. Zelfs als iemand anders 'm zou kunnen opnemen dan mag het niet omdat de auto het niet veilig vindt.
Overigens ben ik nog steeds aan het uitproberen of het niet aan de telefoon zelf ligt en/of T-mobile. Dat zou namelijk ook nog steeds zo maar kunnen, zie eerdere redeneringen.