de auto is op een paar schoonheidspuntjes gereed voor aflevering. Nog een paar duizend km. in de mondeo en dan eindelijk rijden! Hierbij een aantal pics van de auto in def. vorm!

gewoon even heen en weer naar Munchen, dan ben je bijna klaar, en zondagochtend weer thuis!Soepkop schreef:Selur,
Prachtig! Echt een hele gave kleur en de zilveren raamomlijsting en de Freja's maken het plaatje echt af =D> Dat worden nog een paar lange laatste kilometers met de Mondeo.... Veel sterkte met aftellen en veel plezier met de voorpret!
Ben ik het helemaal mee eens. Wat een dikke bak!bart simpson schreef:snapte de weg er naar toe niet helemaal maar het resultaat is dik in orde
Hij heeft het Driver Support Line genomen. Zit onder andere adaptieve cruise control inkamikaze schreef:Wat doet het wieltje links op het stuurwiel? Dat heb ik namelijk niet?
Ben ik het mee eens!kamikaze schreef:Eigenlijk mis ik een manier om via het stuur te wisselen tussen navigatie-radio-tel.
kamikaze schreef:Wat doet het wieltje links op het stuurwiel? Dat heb ik namelijk niet?
Eigenlijk mis ik een manier om via het stuur te wisselen tussen navigatie-radio-tel.