Die ken ik niet, ken wel een Bart Simpson, bedoel je die?ovlov058 schreef: Bartje simpson
aanpassingen van autospecificaties
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Alles wat u hier noemt kan, de genoemde tijden kloppen niet helemaal maar dat maakt als zodanig weinig uit, alleen kost dit alles u wat geld.ovlov058 schreef:Inbouwen BC 5 minuten.Ben schreef: En om even terug te gaan naar de basisvraag.
Als een bepaalde functie bij fabrikage van de auto niet besteld is, is hij niet ingebouwd en kan hij dus niet worden geactiveerd.
Inbouwen CC 15 minuten
Spiegels plaatsen met inklapfunktie 30 minuuten
alles activeren 30 minuten
Dat "niet willen" zou in uw specifieke geval zomaar kunnen, ik vind u ook niet iemand waarvoor ik iets zou willen doen, zelfs niet tegen al dan niet forse betaling.
Volvo for life
- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
En, zoals ik het dan lees en meen te begrijpen is het als volgt:Als een bepaalde functie bij fabrikage van de auto niet besteld is, is hij niet ingebouwd en kan hij dus niet worden geactiveerd.
Bouw je achteraf zaken in die een aanpassing in de sotftware vragen om het zaakje te activeren, dan kan dat niet. En als je dat bdan toch doet en op een, al dan niet slinkse wijze of met hulp van een hele slimme IT-er, dan moet je niet bij Volvo komen zeuren.
Die stellingname/houding van de fabriek, daar mogen we van alles met elkaar van vinden maar at the end: so be it. Rest ons allen slechts 3 opties:
Optie 1: Bij het plaatsen van de order die opties die gewenst zijn af fabriek laten inbouwen (en betalen)
Optie 2: Voor hen die een ingereden Volvo kopen is het dus zaak U te verdiepen in de opties die de auto af fabriek heeft meegekregen met inachtneming van het feit dat inbouw van allerlei aftersale meuk voor geheel eigen risico is. (Een Parrot of trekhaal durf ik wel aan)
Optie 3: Achteraf inbouw van origineel spul door de dealer maar dan geldt; if you want it, you pay it.
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
200% juiste stelling, alleen moet je het wel willen snappen
Volvo for life
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Dat vind ik een mooi slot voor dit topic.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70