dagteller is er mee uit gescheden.

Voor kenners: de "Roffel"
Plaats reactie
volvonuts
2nd Gear member

Hallo forummers,

Afgelopen week is mijn dagteller en de andere teller stil komen te staan.
En al staat hij net op 400985, zou ik hem graag behouden ook omdat dan de stand blijft kloppen.
Nu is mijn vraag of dit te doen is en hoe, en wat de rede kan zijn dat hij er opeens mee stopte.

Ik ben erg nieuwschierig hoe ik dit op kan lossen, deze teller is van een volvo 850, en het is mijn tweede wagen naast mijn andere volvo.

Maar ik wil wel dat alles gewoon blijft werken, en als het stuk is wil ik het gaag weer maken. dus help me met mijn teller probleempje en alvast namens de vrouw en dochter en de wagen zelf bedankt
PWberg
Starter

Kleine tellerwieltje is waarschijnlijk kaduuk. Even marktplaatsen en voor 15-20 euro heb je een nieuwe. Teller is (schijnt) redelijk makkelijk uit te bouwen im het wieltje te vervangen. Moet er zelf nog aan beginnen.
dbs1
2nd Gear member

Hier staat een Engelstalige how-to met foto's.

Zoek anders eens even op het 850forum.nl
volvonuts
2nd Gear member

ben ook al aan het kijken wat een andere teller unit doet op de sloop, al is het wel een prima uitleg om je bak weer top te krijgen. ik zit er echt aam te denken om hem weer verder te laten tollen. toch begin ik wel jeuk te krijgen om weer de wagen open te halen. een echt weekend klusje. alvast dank en mochten er meer ideetjes zijn vertel deze me dan.
Plaats reactie

Terug naar “De 850 - S70 - C70 - V70 en V70XC Classic”