Dat vraagt om een foto.
Ik vind leer met alcantara namelijk super mooi en ben erg benieuwd naar je resultaat.
Heb om die reden ook bijna een passat highline gekocht ipv de V70.
Afgezaagd: hulp bij aanschaf V70
- Bakboord1
- 4th Gear member
- Berichten: 962
- Lid geworden op: 05.12.2006 - 13:08
- Locatie: Eindhoven
Opel Zafira 1.6cdti Business+
Volkswagen Tiguan 1.4tsi Comfortline Business panoramadak
Renault Espace 2.0t aut. dynamique panoramadak
Volvo V70 2.4 140pk
Opel Insginia 1.6t 180pk
Volvo V50 2.4 140 pk
Volvo V40 1.9d 115pk
Skoda Octavia 1.9tdii 110pk
VW Vento 1.9tdi 90pk
Volkswagen Tiguan 1.4tsi Comfortline Business panoramadak
Renault Espace 2.0t aut. dynamique panoramadak
Volvo V70 2.4 140pk
Opel Insginia 1.6t 180pk
Volvo V50 2.4 140 pk
Volvo V40 1.9d 115pk
Skoda Octavia 1.9tdii 110pk
VW Vento 1.9tdi 90pk
-
- 5th Gear member
- Berichten: 1671
- Lid geworden op: 24.04.2007 - 17:05
ik heb die ook van de week getest , vond de 2.0 TFSI lekker rijden, maar interieur toch echt minder dan volledig leder volvoBakboord1 schreef:Dat vraagt om een foto.
Ik vind leer met alcantara namelijk super mooi en ben erg benieuwd naar je resultaat.
Heb om die reden ook bijna een passat highline gekocht ipv de V70.
toch weer volvo geworden om andere reden, maar dat viel me wel op
V70 '04 R | m66 | ceramic downpipe | do88 aluminium intercooler | stage 2 rica | premium sound en volvo oem subwoofer
- JeeWee
- 3rd Gear member
- Berichten: 257
- Lid geworden op: 25.10.2009 - 17:30
- Locatie: Gelderland
- Contacteer:
Even een korte zoektocht leverde de volgende resultaten op:
Is dit wat?
http://www.autowereld.nl/volvo/v70/2.4d ... tails.html
Voldoet volgens mij aan alle criteria.
Is dit wat?
http://www.autowereld.nl/volvo/v70/2.4d ... tails.html
Voldoet volgens mij aan alle criteria.
V70 MY12 D5 AWD Summum, Inscription, Driver support line, Security line, Four-C, Xenium pakket, Premium audio etc etc etc. Caspian Blue 18" Cratus Winter, 18" Odyseus Zomer
V70 MY07 D5 Summum, Inscription full options van 150.000 tot 387.000 gereden van dec 2009 tot Jan 2015
Jaguar XJ6 4.2 Series 1 Babyblue 1972
Harley Davidson Electra Glide Ultra Classic 2009
V70 MY07 D5 Summum, Inscription full options van 150.000 tot 387.000 gereden van dec 2009 tot Jan 2015
Jaguar XJ6 4.2 Series 1 Babyblue 1972
Harley Davidson Electra Glide Ultra Classic 2009
-
- 5th Gear member
- Berichten: 2124
- Lid geworden op: 02.07.2009 - 21:02
Lijkt leuk, zit distributieriem er nu aan te komen?
[2006] Volvo XC90 V8 Executive MY2007
(2004) Volvo V70 T5. Summum MY05. 17"; LM Orpheus velgen. RTI - HU850 - FourC
(2004) Volvo S40 2.0D. Momentum. RTI - High Performance Sound
(1997) Volvo S40 2.0
(2004) Volvo V70 T5. Summum MY05. 17"; LM Orpheus velgen. RTI - HU850 - FourC
(2004) Volvo S40 2.0D. Momentum. RTI - High Performance Sound
(1997) Volvo S40 2.0
-
- 5th Gear member
- Berichten: 1084
- Lid geworden op: 10.10.2011 - 13:06
Die heb ik idd bekeken, maar dealer bood veel te weinig voor inruil van mijn huidige auto (slechts 2/3 van wat andere dealers bieden).
Ik heb nu 2 exemplaren gereden. 1 x 2.4 D5 uit 2006 (163 pk). Fijne auto, maar had teveel dingetjes die we niet mooi vonden (autotelefoon, nephoutinleg) en qua prijs niet zo aantrekkelijk (moest nog een nieuwe distributieriem e.d.). Verder 1 x D5 uit 2004 (ook 163 pk). Ook een fijne auto, maar voelde iets gedateerder, gewoner, minder luxe. Vijf versnellingen vond ik nog wel acceptabel, maar zes is zeker fijner en stiller.
Ik heb nu 3 exemplaren op het oog, 2 x D5 uit 2004 (163 pk) en 1 x D5 uit 2005 (185 pk). Qua prijs dicht bij elkaar in de buurt, kilometrage tussen 180-200k. Al heb ik er nog niet mee gereden, de D5 uit 2005 lijkt me de beste koop: als enige 6 versnellingen, facelift model en RTI (al prefereert m ijn vrouw een TomTom
). Wat is het algemene beeld bij deze nieuwere motor, net zo betrouwbaar?
Ik heb nu 2 exemplaren gereden. 1 x 2.4 D5 uit 2006 (163 pk). Fijne auto, maar had teveel dingetjes die we niet mooi vonden (autotelefoon, nephoutinleg) en qua prijs niet zo aantrekkelijk (moest nog een nieuwe distributieriem e.d.). Verder 1 x D5 uit 2004 (ook 163 pk). Ook een fijne auto, maar voelde iets gedateerder, gewoner, minder luxe. Vijf versnellingen vond ik nog wel acceptabel, maar zes is zeker fijner en stiller.
Ik heb nu 3 exemplaren op het oog, 2 x D5 uit 2004 (163 pk) en 1 x D5 uit 2005 (185 pk). Qua prijs dicht bij elkaar in de buurt, kilometrage tussen 180-200k. Al heb ik er nog niet mee gereden, de D5 uit 2005 lijkt me de beste koop: als enige 6 versnellingen, facelift model en RTI (al prefereert m ijn vrouw een TomTom

V60 2013 (MY14) D6 PIH summum
V70 2005 (MY06) D5 185 pk Momentum220 pk powered by Volvotune
S60 2011 D3 Geartronic Momentum
V70 2005 (MY06) D5 185 pk Momentum220 pk powered by Volvotune
S60 2011 D3 Geartronic Momentum
- wezelt4ever
- 2nd Gear member
- Berichten: 60
- Lid geworden op: 28.02.2010 - 22:02
- Locatie: lanaken (B)
ik heb een 2.4D 163pk uit 2006. Ik ben geen database van Volvomotoren. maar dat lijkt me een vergelijkbare motor. In ieder geval na de update.
Nu 260.000km. Ik ben tweede eigenaar en heb complete onderhoudshistorie. De motor loopt nog als nieuw. En er hebben zich nooit grote problemen voorgedaan.
185 pk is volgens mij dezelfde motor maar anders getuned. De een prefereert de 163pk en de ander de 185pk. Maar daar staat genoeg over op het forum. En zoals ik al eerder zei. Iedereen vind wat anders en legt accenten verschillend. Bevalt de auto voor jouw dan is dat het belangrijkst. Maar als je het forum beetje volgt kom je er snel achter dat echt hele grote problemen niet lijken op te duiken bij de volvo's V70 van na 2005.
Uiteraard de uitzonderingen daar gelaten.
Maar ik reed daarvoor ook frans (citroen). En als je dat gewend bent, valt de rest wel mee. Overigens 407 ook mooie auto. Was ook een afweging destijds ipv Volvo. Maar nu ik 1,5 jaar Volvo rijdt, zou ik nu niet meer snel switchen. Erg betrouwbaar, voelt safe, geen franse rammeltjes of kraakjes. Interieur blijft mooi, weinig slijtage te zien. Mijn citroen reedt ook heerlijk, motor was heerlijk. Maar al die kleine dingen eromheen, die mis ik totaal niet.
Succes met je verdere zoektocht!
Nu 260.000km. Ik ben tweede eigenaar en heb complete onderhoudshistorie. De motor loopt nog als nieuw. En er hebben zich nooit grote problemen voorgedaan.
185 pk is volgens mij dezelfde motor maar anders getuned. De een prefereert de 163pk en de ander de 185pk. Maar daar staat genoeg over op het forum. En zoals ik al eerder zei. Iedereen vind wat anders en legt accenten verschillend. Bevalt de auto voor jouw dan is dat het belangrijkst. Maar als je het forum beetje volgt kom je er snel achter dat echt hele grote problemen niet lijken op te duiken bij de volvo's V70 van na 2005.
Uiteraard de uitzonderingen daar gelaten.
Maar ik reed daarvoor ook frans (citroen). En als je dat gewend bent, valt de rest wel mee. Overigens 407 ook mooie auto. Was ook een afweging destijds ipv Volvo. Maar nu ik 1,5 jaar Volvo rijdt, zou ik nu niet meer snel switchen. Erg betrouwbaar, voelt safe, geen franse rammeltjes of kraakjes. Interieur blijft mooi, weinig slijtage te zien. Mijn citroen reedt ook heerlijk, motor was heerlijk. Maar al die kleine dingen eromheen, die mis ik totaal niet.
Succes met je verdere zoektocht!
Volvo V70 Momentum 2.4D 163PK - 2006 - Blue metallic - creme leder
& Motor BMW R1100R
& Motor BMW R1100R
-
- 5th Gear member
- Berichten: 1084
- Lid geworden op: 10.10.2011 - 13:06
Ik ben erg te spreken over de 407 SW. Staat nu op 161000 km en nog nooit iets mee gehad. Probleem is echter de beperkte ruimte achterin; ik voel nu steeds twee voetjes in mijn rug duwen. Bij de V70 was dat niet het geval (kinderzitje uitgeprobeerd). Daarnaast vind ik de V70 gewoon een erg mooie auto, tijdloos. En de bagageruimte is verwennerij. Wat me dus wel is opgevallen, is dat ik de 2006-versie iets luxer vond aanvoelen dan de 2004-versie. Maar goed, morgen twee andere proefritjes, eens kijken hoe het er dan voor staat.
V60 2013 (MY14) D6 PIH summum
V70 2005 (MY06) D5 185 pk Momentum220 pk powered by Volvotune
S60 2011 D3 Geartronic Momentum
V70 2005 (MY06) D5 185 pk Momentum220 pk powered by Volvotune
S60 2011 D3 Geartronic Momentum
-
- 5th Gear member
- Berichten: 1084
- Lid geworden op: 10.10.2011 - 13:06
Zo, vanmorgen twee testritjes gemaakt. Eerst de 2005 D5 met 185 pk. Qua kleur niet mijn eerste keus (barentsblue metallic), niet lelijk, maar ook niet tijdloos. Maar wel erg stoer (had ook een spoilertje). Was volledig leer van binnen (dus toch). Ik reed erin weg en moet zeggen, dat voelde toch wel erg chic. Eventjes rondgetuft en ik merkte een grijns van oor tot oor. Wat een lekkere bak! Heerlijk rustig en comfortabel. De motor leek me ook stiller dan de eerdere versies die ik al had gereden. En toen dacht ik 'laat ik het gas eens echt intrappen'. WAUW! Dat was een kick zeg, die 185 pk / 400 NM trekt als een bezetene. Nog grotere lach! Ik was eigenlijk verkocht...
Door naar de volgende D5, uit 2004 met 163 pk (en dus 5 versnellingen). Bleek ook een facelift, dus dat was al een meevaller. Verder prachtig zwart en van binnen spik en span. Is deze auto echt al 7 jaar oud? Nou ja, maar eens mee rijden dan. Starten ging lekker soepel, en wegrijden ook. Verhip, deze wil ook wel! Al vrij snel ook hier een tevreden gevoel. Genoeg vermogen en de 5e versnelling volstaat. Maakt wel iets meer geluid (is mijn indruk), maar dat heeft ook wel wat. Op de snelweg voel ik wel de drang om naar de 6e te schakelen, maar dat is misschien ook omdat ik het gewend ben. Auto terug gebracht, en nu...?
Tja, beide auto's zijn volgens mij geen slechte keus. De versie uit 2005 heeft natuurlijk net een lekkerdere motor + versnellingsbak. Daarbij voelt hij wat luxer (o.a. RTI, stoelverwarming) en heeft hij een af-afabriek roetfilter. Wel al de meeste kilometers gelopen: 210.000, maar dealer onderhouden en bij 205.000 een beurt gehad. De versie uit 2004 heeft de mooiste lak en ziet er van binnen echt bijna nieuw uit. Minder luxe gevoel, beetje basic, slechts 5 versnellingen, wel PDC en een retrofit-roetfilter. Heeft pas 180.000 gelopen, ook volledig dealer-onderhouden en wordt zeer compleet geleverd (incl. bijna nieuwe banden, set winterbanden + lmv, bagagerek, dakrails). Qua gebruikskosten zullen ze elkaar niet zoveel ontlopen denk ik, al vermoed ik dat de restwaarde van de 2005-versie iets hoger zal liggen. Beide auto's kosten in aanschaf (na inruil) ongeveer even veel. Jeetje, wat een moeilijke keuze.
Als iemand nog overwegingen weet: ik hoor ze graag!!
Door naar de volgende D5, uit 2004 met 163 pk (en dus 5 versnellingen). Bleek ook een facelift, dus dat was al een meevaller. Verder prachtig zwart en van binnen spik en span. Is deze auto echt al 7 jaar oud? Nou ja, maar eens mee rijden dan. Starten ging lekker soepel, en wegrijden ook. Verhip, deze wil ook wel! Al vrij snel ook hier een tevreden gevoel. Genoeg vermogen en de 5e versnelling volstaat. Maakt wel iets meer geluid (is mijn indruk), maar dat heeft ook wel wat. Op de snelweg voel ik wel de drang om naar de 6e te schakelen, maar dat is misschien ook omdat ik het gewend ben. Auto terug gebracht, en nu...?
Tja, beide auto's zijn volgens mij geen slechte keus. De versie uit 2005 heeft natuurlijk net een lekkerdere motor + versnellingsbak. Daarbij voelt hij wat luxer (o.a. RTI, stoelverwarming) en heeft hij een af-afabriek roetfilter. Wel al de meeste kilometers gelopen: 210.000, maar dealer onderhouden en bij 205.000 een beurt gehad. De versie uit 2004 heeft de mooiste lak en ziet er van binnen echt bijna nieuw uit. Minder luxe gevoel, beetje basic, slechts 5 versnellingen, wel PDC en een retrofit-roetfilter. Heeft pas 180.000 gelopen, ook volledig dealer-onderhouden en wordt zeer compleet geleverd (incl. bijna nieuwe banden, set winterbanden + lmv, bagagerek, dakrails). Qua gebruikskosten zullen ze elkaar niet zoveel ontlopen denk ik, al vermoed ik dat de restwaarde van de 2005-versie iets hoger zal liggen. Beide auto's kosten in aanschaf (na inruil) ongeveer even veel. Jeetje, wat een moeilijke keuze.
Als iemand nog overwegingen weet: ik hoor ze graag!!
V60 2013 (MY14) D6 PIH summum
V70 2005 (MY06) D5 185 pk Momentum220 pk powered by Volvotune
S60 2011 D3 Geartronic Momentum
V70 2005 (MY06) D5 185 pk Momentum220 pk powered by Volvotune
S60 2011 D3 Geartronic Momentum
-
- 5th Gear member
- Berichten: 1516
- Lid geworden op: 20.12.2010 - 13:45
Welke gaf de breedste grijns?
Waar was het buikgevoel het beste, bij auto EN verkoper?
Ga je veel rijden of juist niet zoveel per jaar?
Wil je de auto voor een jaar of 2, of ga je ermee rijden tot hij op de 350+ staat?
Is de restwaarde een punt van overweging?
Is er een mevr. 4wielen die wellicht een voorkeur heeft?
Kortom, zet de ++ en -- op een rijtje en hak een knoop door....
Succes!
Marc
Waar was het buikgevoel het beste, bij auto EN verkoper?
Ga je veel rijden of juist niet zoveel per jaar?
Wil je de auto voor een jaar of 2, of ga je ermee rijden tot hij op de 350+ staat?
Is de restwaarde een punt van overweging?
Is er een mevr. 4wielen die wellicht een voorkeur heeft?
Kortom, zet de ++ en -- op een rijtje en hak een knoop door....
Succes!
Marc
- wezelt4ever
- 2nd Gear member
- Berichten: 60
- Lid geworden op: 28.02.2010 - 22:02
- Locatie: lanaken (B)
de D5 2005 heeft kilometers, maar in kortere tijd gereden...dus meer snelweg denk ik dan.
En wat betreft restwaarde. Waar praten we over. Ik neem aan dat je ze nog wel even gaat rijden. Dus kom je royaal over 300.000. Dan wordt restwaarde ook minder belangrijk. Ik denk dat 185pk versie beter in de markt zal liggen. Jonger en geliefdere motor.
Ik zou het wel weten. Maar jouw gevoel is de sleutel of die van je vrouw...
En wat betreft restwaarde. Waar praten we over. Ik neem aan dat je ze nog wel even gaat rijden. Dus kom je royaal over 300.000. Dan wordt restwaarde ook minder belangrijk. Ik denk dat 185pk versie beter in de markt zal liggen. Jonger en geliefdere motor.
Ik zou het wel weten. Maar jouw gevoel is de sleutel of die van je vrouw...
Volvo V70 Momentum 2.4D 163PK - 2006 - Blue metallic - creme leder
& Motor BMW R1100R
& Motor BMW R1100R
-
- 5th Gear member
- Berichten: 1886
- Lid geworden op: 14.02.2010 - 20:47
- Locatie: Cesko
Ik mis toch wel een stukje heel belangrijke info om er veel zinnigs over te kunnen zeggen: de prijs?
- Fat Rat
- 5th Gear member
- Berichten: 1907
- Lid geworden op: 18.05.2006 - 22:09
- Locatie: Walcheren
Volgens mij schrijft 4wielen dat de prijs ongeveer gelijk is na inruil van z'n huidige wagen.
Lijkt me een heel moeilijke keuze. Aan de ene kant zit de 2004 beter in het randgebeuren(banden enzo). Andere kant zit de 2005 beter in de opties Verschil in kilometers zijn er "maar" 30 duizend.
Persoonlijk zou ik bij een gelijk goed gevoel over beide wagens kiezen voor de luxere uitvoering. Aan de andere kant als de 2004 over alle gewenste opties beschikt...
Heb zelf ook een wensenlijstje met beslissingsmakers(leer en kontkachel) en opties die de balans kunnen doen doorslaan(Xenon, pdc, elektrisch verstelbare stoelen). Maar dan nog eerst en vooral moet ik een goed gevoel bij de auto en de verkoper hebben.
Je zou ook kunnen rekenen dat de 2004 goedkoper is met dat er een zeer goede set zomerbanden en ook nog een bruikbare set winterbanden bij zit. Zaken waar je bij de 2005 kosten voor moet maken om op hetzelfde niveau te krijgen.
Lijkt me een heel moeilijke keuze. Aan de ene kant zit de 2004 beter in het randgebeuren(banden enzo). Andere kant zit de 2005 beter in de opties Verschil in kilometers zijn er "maar" 30 duizend.
Persoonlijk zou ik bij een gelijk goed gevoel over beide wagens kiezen voor de luxere uitvoering. Aan de andere kant als de 2004 over alle gewenste opties beschikt...
Heb zelf ook een wensenlijstje met beslissingsmakers(leer en kontkachel) en opties die de balans kunnen doen doorslaan(Xenon, pdc, elektrisch verstelbare stoelen). Maar dan nog eerst en vooral moet ik een goed gevoel bij de auto en de verkoper hebben.
Je zou ook kunnen rekenen dat de 2004 goedkoper is met dat er een zeer goede set zomerbanden en ook nog een bruikbare set winterbanden bij zit. Zaken waar je bij de 2005 kosten voor moet maken om op hetzelfde niveau te krijgen.
Red Blocks Forever and a day
S80 D5 '02(MY03)
Dynamic line met extra's
S80 D5 '02(MY03)
Dynamic line met extra's
Mazda 323F BJ DitD 2001 = Exit
-
- 5th Gear member
- Berichten: 1084
- Lid geworden op: 10.10.2011 - 13:06
Precies mijn gevoelens: 185 pk lijkt me een hogere restwaarde hebben én deze heeft inderdaad meer snelwegkilometers gelopen (was een 'zakenauto', terwijl de andere meer een 'priveauto' was).wezelt4ever schreef:de D5 2005 heeft kilometers, maar in kortere tijd gereden...dus meer snelweg denk ik dan.
En wat betreft restwaarde. Waar praten we over. Ik neem aan dat je ze nog wel even gaat rijden. Dus kom je royaal over 300.000. Dan wordt restwaarde ook minder belangrijk. Ik denk dat 185pk versie beter in de markt zal liggen. Jonger en geliefdere motor.
Wij gaan slechts 15.000 km per jaar rijden. De auto moet minimaal 5 jaar meegaan, maar als hij goed bevalt zou ik niet weten waarom het niet 10 jaar zou worden.
V.w.b. de vrouw: qua kleur voorkeur voor de 163 pk-versie, wsl. ook voor de bekleding. En deze heeft g'gén RTI, wat ze een plus vindt aangezien ze liever een TomTom heeft (vrouwen...). Maarrrrr, de 185 pk heeft stoelverwarming en dat vindt ze geweldig. Daarbij vindt ze mijn gevoel ook heel belangrijk: waar ik het meeste van ga lachen. Tja, ik vind vermogen stiekem wel leuk. Ik denk dat we ze samen zaterdag allebei nog even gaan bekijken en dan de knoop doorhakken. Ik heb nog geen dingen gehoord die erop duiden dat een van de twee de veel betere keuze is, dus wsl. kan ik niet echt een verkeerde keus maken...
- Thijs
- 7th Gear member
- Berichten: 5492
- Lid geworden op: 29.03.2008 - 01:49
- Locatie: Lelystad
Het vermogen van beide auto's is op het zelfde niveau te krijgen. Hou er rekening mee dat de 185 pk variant wat meer verbruikt door het roetfilter wat regenereerd. En bij het rijden van kleine stukjes wordt dit verergerd.
Moeilijke keus!!
Moeilijke keus!!
Nulla tenaci invia est via.
Volvo V70N 2.5D MT 2000Volvo V70N 2.4D edition sport MT 2007
Volvo V60 D5 summum GT 2011
Volvo V60 CC T5 summum GT8 2015
- BlackcurrantV70
- 7th Gear member
- Berichten: 8515
- Lid geworden op: 06.05.2008 - 13:13
- Locatie: Tussen EBBR en EBAW
Als de 185pk niet je voorkeur is qua kleur en de 163 niet je voorkeur qua motor, zou ik nog effe rondkijken.
Ik was destijds vast besloten een blackcurrant pearl te kopen, na bijna een jaar zoeken zonder resultaat, bijna zoektocht opgegeven en bijna een zwarte gekocht, tot die ene dag dat er toch een blackcurrant te koop kwam met amper 35.000km en 6 traps GT.
Mijn glimlach was zooo groot, dus mijn aanbeveling is, als je niet voor een bepaalde datum de auto MOET hebben, kijk nog effe rond, er zijn er zat te koop.
Ik rij nu 3 jaar met de blackcurrant en elke keer als ik er naartoe loop op de parking, komt die grote grijs weer !
Ik was destijds vast besloten een blackcurrant pearl te kopen, na bijna een jaar zoeken zonder resultaat, bijna zoektocht opgegeven en bijna een zwarte gekocht, tot die ene dag dat er toch een blackcurrant te koop kwam met amper 35.000km en 6 traps GT.
Mijn glimlach was zooo groot, dus mijn aanbeveling is, als je niet voor een bepaalde datum de auto MOET hebben, kijk nog effe rond, er zijn er zat te koop.
Ik rij nu 3 jaar met de blackcurrant en elke keer als ik er naartoe loop op de parking, komt die grote grijs weer !
Nu:
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
-
- 5th Gear member
- Berichten: 1084
- Lid geworden op: 10.10.2011 - 13:06
Kogel is door de kerk!!! Het is geworden:
V70 Momentum D5 185 pk, 07/2005, 210.000km, Barents Blue metallic met beige bekleding (leder) en RTI.
Bedankt voor alle informatie, het heeft geholpen om niet meteen de eerste de beste V70 te kopen. Want: we hebben nu inderdaad een prachtige D5 met 6 versnellingen voor minder dan E 15.000. En ook nog eens bij een Volvo-dealer dus met 6 maanden garantie, beurt, etc. Very happy dus!!!
V70 Momentum D5 185 pk, 07/2005, 210.000km, Barents Blue metallic met beige bekleding (leder) en RTI.
Bedankt voor alle informatie, het heeft geholpen om niet meteen de eerste de beste V70 te kopen. Want: we hebben nu inderdaad een prachtige D5 met 6 versnellingen voor minder dan E 15.000. En ook nog eens bij een Volvo-dealer dus met 6 maanden garantie, beurt, etc. Very happy dus!!!
V60 2013 (MY14) D6 PIH summum
V70 2005 (MY06) D5 185 pk Momentum220 pk powered by Volvotune
S60 2011 D3 Geartronic Momentum
V70 2005 (MY06) D5 185 pk Momentum220 pk powered by Volvotune
S60 2011 D3 Geartronic Momentum
-
- 5th Gear member
- Berichten: 1671
- Lid geworden op: 24.04.2007 - 17:05
volgende keuze word dan IMIV of GROM en wel op geen achteruitrijdcamera :"p4wielen schreef:Kogel is door de kerk!!! Het is geworden:
V70 Momentum D5 185 pk, 07/2005, 210.000km, Barents Blue metallic met beige bekleding (leder) en RTI.
Bedankt voor alle informatie, het heeft geholpen om niet meteen de eerste de beste V70 te kopen. Want: we hebben nu inderdaad een prachtige D5 met 6 versnellingen voor minder dan E 15.000. En ook nog eens bij een Volvo-dealer dus met 6 maanden garantie, beurt, etc. Very happy dus!!!
V70 '04 R | m66 | ceramic downpipe | do88 aluminium intercooler | stage 2 rica | premium sound en volvo oem subwoofer
- wezelt4ever
- 2nd Gear member
- Berichten: 60
- Lid geworden op: 28.02.2010 - 22:02
- Locatie: lanaken (B)
proficiat! en veel rijplezier
Volvo V70 Momentum 2.4D 163PK - 2006 - Blue metallic - creme leder
& Motor BMW R1100R
& Motor BMW R1100R