Ja of nog simpeler een USB Stick, doe dan geen software updates op die USB-Stick, maar hou hem gewoon in de versie die uit de winkel komt
Je telefoon moet het allemaal maar aansturen waardoor ook de telefoon langzamer wordt (ook al heb je een iphone...)
Het zijn allemaal processen die tegelijk aan staan.
Wat je ook kan doen, ipv een usb-stick. Koop een kleine HDD case en stop er een goedkoop SSDtje in van 40GB. Werkt ook TOP!
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
Paul, die van jou moet ik dan in een 12V gaatje stoppen. Dat is niet echt de bedoeling Aangezien een HUB, zoals die van Arnoud, veel makkelijker is en niet in de weg zit.
Ik zal eens kijken. Misschien een USB kopen met 16GB aan ruimte. Kan ik hem ook mooi in de auto laten liggen.
Maar dan nog.. ik vind dat dock connector en bluetooth naast elkaar gewoon goed moeten werken. Of denk ik te moeilijk? Het is toch niet de bedoeling dat ik een extra iPod moet kopen, omdat dock connector en bluetooth niet/slecht naast elkaar werken.
Of een externe HDD met USB-aansluiting in de middenconsole leggen.
Heb zo'n klein dingetje met 500Gb erin.
V60 T4 Powershift Ocean Race, Ocean Race Blue II, Driver Support Line, Business Pack Pro, Family Line, Exterior Styling Kit, Off-Black interior, Sunblinds
Audi S4 Avant
Externe hdd is wel een bewegend iets. Integenstelling tot een usb stick. Echter dient alles wel eerst in fat32 geformatteerd te worden. Dus fabrieksaf gaat het meestal niet werken bij een beetje grootte.
Paul schreef:Nee, daarom ook mijn advies van een SSD
Haal je dan veel voordeel uit een solide state die in fat32 geformatteerd moet worden!? Ik verwacht dat niet. Ik heb een 64gb usb flashdrive en die moet al geformatteerd worden met een speciale utility, omdat boven een bepaalde grootte ntfs of efat de standaard is. Mijn losse usb harde schijf van 240gb wordt door de fat32 beperking maar gedeeltelijk toegewezen. Ik gebruik beide i.c.m een usb hub.
Dan is solide state disk wel een dure oplossing. In mijn pc's daarintegen zweer ik erbij.
Ook 240Gb en meer kun je gerust geheel op FAT32 formatteren hoor.
Ook al zou de HDD een keer stuk gaan door het schokken (al vraag ik me af hoe je dan rijdt, want dan moet het toch behoorlijk te keer gaan) ben je nog voordeliger uit dan een solid state. Neem dan gewoon maar een flinke USB-stick.
Overigens:het navigatiesysteem gebruikt ook gewoon een HDD.
V60 T4 Powershift Ocean Race, Ocean Race Blue II, Driver Support Line, Business Pack Pro, Family Line, Exterior Styling Kit, Off-Black interior, Sunblinds
Audi S4 Avant
Ik heb in de verbinding van de iPodfunctie op mijn iPhone4 met het multimedia systeem van de S60 hetzelfde probleem als Hakan gisteren signaleert. Ik heb vanmiddag eens een iPhone3 (nog niet met het nieuwe besturingssysteem iOS5 erop, maar de 4 versie nog) aangesloten: via het kabeltje op de USB-poort en tevens streaming bluetooth aan. Wat blijkt: speelt over de kabel als vanouds. Mijn eerste conclusie is dat het niet ligt aan de recente software update van Volvo.
Ik denk trouwens wel dat Apple het niet als een "probleem" ziet: als er een bedrijf is dat draadloze verbindigen stimuleert, dan is het Apple wel. Met iOS5 is bijvoorbeeld nu ook iCould via de iPhone mogelijk, waarbij bestanden tussen MacBook, iPad en iPhone automatisch kunnen worden uitgewisseld. Ook is nu draadloze synchronisatie tussen iPhone en iTunes mogelijk, mits de verbinding over WiFi gaat en de iPhone is aangesloten op netspanning. Ik denk dus eigenlijk dat (wijlen) mijnheer Jobs en zijn opvolgers "kabeltjes" in toenemende mate als achterhaald en overbodig zagen en zien.
New S60 Intro Edition, 2.0T, Driver Support Line (met Pedestrian Detection), Winter Line (met Xenon), Premium Audio, Lederen stoelbekleding, Park Assist camera's achter en voor, Exterior Styling pakket en 17"; Njords en 17"; Balders.
4S heeft hetzelfde na een paar minuten geluid weg aan de dock kabel
Out div C30/XC70/XC60/XC60/V60CC/XC40
Out XC 70 D5 full option
Out V60 full option cosmic white inc Polestar
Out V60 MY14 Plug in hybrid inc Polestar
Out V60 MY15Polestar full option Black
In XC40 MY22 Twin Engine black
In XC40 MY23 Twin Engine White
Natuurlijk is het apple mijn autosoftware is niet anders dan voor de update of 4s.
ff een bug report gemaakt.
Out div C30/XC70/XC60/XC60/V60CC/XC40
Out XC 70 D5 full option
Out V60 full option cosmic white inc Polestar
Out V60 MY14 Plug in hybrid inc Polestar
Out V60 MY15Polestar full option Black
In XC40 MY22 Twin Engine black
In XC40 MY23 Twin Engine White
Apple heeft iOS 5.0.1 al klaar. Komt binnenkort wel uit. Maar ik kan niet echt iets lezen over bluetooth..
- Fixes bugs affecting battery life
- Adds Multitasking Gestures for original iPad
- Resolves bugs with Documents in the Cloud
- Improves voice recognition for Australian users using dictation
- Contains security improvements
heb ondertussen alles geprobeerd.
die beroemde app van ruim € 2,-... werkt niet.
alles incl. IOS 5.0.1 opnieuw geinstaleerd... nada....
Ook een nieuwe update bij de dealer gehad. Niks, nada, nul...
Maar, misschien ben ik abuis, ik heb opeen een (groen) tekentje wat ik nooit eerder heb gezien bovenin...(soort pauze teken)
Weet iemand wat dat is??? volgens mij had ik dit echt niet eerder...
dank en groet,
Tim.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.