Hallo,
Welnu, na maanden onbekommerd rondrijden, nu toch een lichte frons. Ik hoor een zoemend stofzuigerachtig geluid rechtsvoor (vanachter het stuur)nadat ik de sleutel in het contact naar rechts heb gedraaid. Ook tijdens het rijden is dit geluid te horen; soms hard, soms wat zachter. Er brandt nergens een lampje, het geluid is hoorbaar met de airco aan en uit en ook de kachelmotor lijkt er niets mee te maken te hebben.
Voor de preciezigheid nog even de locatie waar het geluid vandaan komt: als ik de motorkap open en met mijn neus dus richting de voorruit sta, hoor ik het geluid links vooraan.
Nu merk ik dat de cruise control niet meer functioneert, maar ik heb geen flauw idee of dit er mee te maken heeft.
Kan iemand me vertellen wat het probleem zou kunnen zijn?
Dank vast!
Groeten, Yerko
zoemend geluid rechtsvoor V70 classic
- belgian-tsm
- 4th Gear member
- Contacteer:
ik heb dit bij mijn V70 ook, en ik dacht ergens gelezen te hebben hier op het forum, dat dit met de electronica te maken heeft, ik kan nu wel niet op de naam komen van dat onderdeel (omvormer ofzoiets), normaal hoor je dit bij stand I al (radiostand).
- belgian-tsm
- 4th Gear member
- Contacteer:
Tot op heden heb ik die topic nog niet gevonden, waar dat stondt, maar bij mijn V70 werkt de cruise control nog.