lemmer schreef:535dA x-drive met M-pakket, maar levertijd is nogal lang, dus zeker nog een tijdje in de tank.
Maar volvo is er nog, staat te koop.
Zeker geen verkeerde keuze!
lemmer schreef:535dA x-drive met M-pakket, maar levertijd is nogal lang, dus zeker nog een tijdje in de tank.
Maar volvo is er nog, staat te koop.
is denk ik niet toegestaan, maar tegen die tijd staat er 125000 km op, nieuwprijs zat op 80 k, bijtelling is minder, oud vrouwtje geweest. Details staan in onderschrift.V70/2.4D/2003 schreef:lemmer, Advertentie hier op het forum? Je weet maar nooit hoe den mensch zijn XC verkoopt alvorens zijn BMW binnen loopt..
Blijf het wel jammer vinden, had graag het model van de xc70 gehad met de 530 techniek eronder. Vroeger liep volvo in alles voor, de tijd is helaas voorbij.sanco schreef:hmm, dan is de winter net weer voorbij, mooi moment Lemmer.
Enne die pk's krijg je never niet bij Volvo. Denk dat dit ook beter aansluit bij je eisen van sportief rijden.
Zelf ook ff zitten config. min 6 cil > 530D> hmm helaas ook al 85k met beetje vergelijkbare uitvoering... maar ontegenzeggelijk: mooie techniek.
Enne Diesel: "er mee kunnen leven"das wel erg voorzichtig uitgedrukt nietwaar.. denk dat ze hem er zo neer mochten zetten als ze je nu zouden vragen... (een nieuwe wel te verstaan)
PS diesel, in je hometown staat een grijze 530D demo M....
Ik kan mij niet voorstellen dat ik dergelijke bedragen uit ga geven aan auto's.sanco schreef:hmm, dan is de winter net weer voorbij, mooi moment Lemmer.
Enne die pk's krijg je never niet bij Volvo. Denk dat dit ook beter aansluit bij je eisen van sportief rijden.
Zelf ook ff zitten config. min 6 cil > 530D> hmm helaas ook al 85k met beetje vergelijkbare uitvoering... maar ontegenzeggelijk: mooie techniek.
Enne Diesel: "er mee kunnen leven"das wel erg voorzichtig uitgedrukt nietwaar.. denk dat ze hem er zo neer mochten zetten als ze je nu zouden vragen... (een nieuwe wel te verstaan)
PS diesel, in je hometown staat een grijze 530D demo M....
Tja......100.000 euro en opwaarts maar inderdaad, het is een beest van een auto. Ik heb eens het genoegen gehad om dat brute geweld te mogen berijden en neem van mij aan, Oost-Groningen is dan ineens heel klein.Thom schreef:Woohw, een 535d mét xDrive, dat zie je niet vaak! Dat is nog eens een kanon van een auto... :razz: Wat zijn de verdere specs (kleur/interieur/opties)?