heeft er iemand al ervaringen na 't plaatsen van een grotere FMIC(Front Mounted InterCooler) en dikkere downpipe op een S60R/V70R?
ik twijfel om dit te plaatsen na positieve commentaren van over de plas maar ik zou graag eens wat meningen hebben van langs deze kant
ervaring met grotere FMIC en downpipe op een R
- Philken
- 5th Gear member
ik ookSilver_R schreef:Interessant, lees graag mee.

deze draagt momenteel mijn voorkeur:
http://www.phuzzymotorsports.com/index. ... roductId=9
volgens de commentaren van degene die dieze combi hebben steken: "best for your bucks"
the bad parts of my brain seems to work fine, the fine parts of my brain seems to work bad
you've been beaten by a bRick
- Johann
- 5th Gear member
- Contacteer:
De K24 is een redelijk efficiente turbo. Met alleen een chip en een PK of 25-30 meer blijft de IC in ons kwakkellandje nog wel redelijk z'n werk doen. Je zou, mocht je R al getuned zijn, eens met een OBD reader de inlaat temperatuur kunnen loggen en kijken of deze vaak boven de 45 graden komt. Zo ja dan kan de phuzzy wel verschil maken. Verwacht geen wonderen van een dikkere IC. Het verschil is ongeveer hetzelfde als het verschil gedurende winter en zomer bij de standaard IC. Bij de standaard R's merk wel verschil in prestaties zodra de buitentemperatuur boven de 10-12 graden komt maar bij een chip merk je dit minder.
Downpipe maakt wel verschil bij de langere doorhalen.
Downpipe maakt wel verschil bij de langere doorhalen.
- Bob Gorter
- 2nd Gear member
- Contacteer:
@Philken Jij hebt toch een TME uitlaat aangeschaft vorig jaar?
V70 D5 2002 310.000km
V70R Geartronic 2005 207.000km electric silver - Te koop
Saab 9-3 Cabrio 2006
V70R Geartronic 2005 207.000km electric silver - Te koop
Saab 9-3 Cabrio 2006
- Philken
- 5th Gear member
yep, heb juist een reply gedaanBob Gorter schreef:@Philken Jij hebt toch een TME uitlaat aangeschaft vorig jaar?
1 antwoord:
DOEN
the bad parts of my brain seems to work fine, the fine parts of my brain seems to work bad