hallo,
ik wist niet waar ik het anders kon vragen ofzo.. maar ik heb als het ware een auto 'gevonden'
zo'n antieke volvo!
hij staat al 3-4 jaar bij mn broer zn studentenkamer op de parkeerplaats zonder van zijn plek te zijn geweest, een klant van een garagebedrijf had hem daar achter gelaten en heeft hem nooit meer opgehaald!
kheb het kentekenplaat nr al opgezocht in de kentekenregistratie, maar volgens dat programma bestaat die auto niet!!
wat nu?ik ben volgens mij de enigste die na 3 jaar er achter aan gaat..
mvg hugo de greef !
volvo gevonden, wat nu?
- 480S60
- 4th Gear member
- Contacteer:
Wat is je vraag?
Met vriendelijke groeten,
Arjen
Arjen
- Michael Oud
- 5th Gear member
Ik denk dat hij wil weten of hij de rechtmatige eigenaar kan worden.
Volvo 940 SE
- 480S60
- 4th Gear member
- Contacteer:
Ehm, mag je een auto kraken als die langer dan een jaar er ongebruikt bij staat. Bij een pand mag dat in ieder geval wel!
Arjen
Arjen
- Michael Oud
- 5th Gear member
Bij een auto weet ik hier niks van, dat het met een pand mag dat weet ik wel. Er staat me ergens nog wel iets bij van een ander forum, iemand die ook op zo een manier aan een auto is gekomen (een uitgebrande alfa meen ik... zoiets). Die heeft geloof ik ook contact opgenomen met de politie.480S60 schreef:Ehm, mag je een auto kraken als die langer dan een jaar er ongebruikt bij staat. Bij een pand mag dat in ieder geval wel!
Volvo 940 SE
- 480S60
- 4th Gear member
- Contacteer:
Leuke discussie is dit ineens geworden!
Arjen
Arjen
- Battlecruiser
- 8th Gear member
En dan brengt de politie hem naar Domeinen en daar kan je hem gaan kopen (als je je uiterste best doet om de juiste dag en plaats te achterhalen), waarbij je moet opboksen tegen intimiderende beroepshandelaars...
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
- menjo
- 7th Gear member
Ik weet niet of de domeinen hier iets mee te maken heeft. Als de politie de rechtmatige eigenaar niet kan vinden dan mag de eerlijke vinder het object na een jaar hebben. Maar in principe moet altijd wel te achterhalen zijn wie de eigenaar van een auto is.
-
- Starter
ja precies, ik zou willen weten of ik de rechtmatige eigenaar zou kunnen worden! zou te gek zijn
super mooi autotje (mijn mening dan :oops: ) en moet waarschijnlijk wel het een en ander aan gebeuren, maar qua eerste blik ziet die er echt schitterend uit!
(motorblok was niet helemaal compleet oid)
ik denk dat dat garagebedrijf er echt niks op tegen heeft als ik em naar mij thuis laat slepen:P
kzal eens een soortgelijke auto zoeken, die fotos staan op mijn telefoon
maar jullie denken dat ik toch kans kan maken?
en zouden jullie de politie dan bellen? wat moet je dan toch zeggen vraag ik me af !
btw menjo;
Heb jij die kadett gekregen dan?
http://www.oldtimer-bild.de/user_oldtim ... azon61.jpg
zo een !! alleen dan normale spiegels en donker groen/grijs en leukere velgjes:D

super mooi autotje (mijn mening dan :oops: ) en moet waarschijnlijk wel het een en ander aan gebeuren, maar qua eerste blik ziet die er echt schitterend uit!
(motorblok was niet helemaal compleet oid)
ik denk dat dat garagebedrijf er echt niks op tegen heeft als ik em naar mij thuis laat slepen:P

kzal eens een soortgelijke auto zoeken, die fotos staan op mijn telefoon
maar jullie denken dat ik toch kans kan maken?
en zouden jullie de politie dan bellen? wat moet je dan toch zeggen vraag ik me af !
btw menjo;
Heb jij die kadett gekregen dan?
Gewoon de politie bellen, die nemen dan contact op met de rechtmatige eigenaar. Heb ik ook wel eens gedaan met een wegrottende kadett.
zo een !! alleen dan normale spiegels en donker groen/grijs en leukere velgjes:D
- menjo
- 7th Gear member
HAHAHAHAHAHA ik belde de politie niet omdat ik die kadett wilde bezitten.... ik wilde hem uit m'n zicht hebben
Stond recht voor m'n huis in het uitzicht
Een afgemelde auto mag in principe niet op de openbare weg staan, dus de politie moet op zoek naar de rechtmatige eigenaar om hem daar weg te krijgen. Jij plakt vervolgens een brief op de ruit van die auto zodat de eigenaar contact met je op kan nemen als hij hem komt ophalen.
Misschien kun je zelfs wel gewoon de politie vertellen dat je eigenlijk geinteresseerd bent om die auto over te nemen. Ze zullen je niet rechtstreeks de eigenaar z'n gegevens geven, maar misschien dat ze de eigenaar willen vertellen dat jij die auto wel wilt overnemen.

Een afgemelde auto mag in principe niet op de openbare weg staan, dus de politie moet op zoek naar de rechtmatige eigenaar om hem daar weg te krijgen. Jij plakt vervolgens een brief op de ruit van die auto zodat de eigenaar contact met je op kan nemen als hij hem komt ophalen.
Misschien kun je zelfs wel gewoon de politie vertellen dat je eigenlijk geinteresseerd bent om die auto over te nemen. Ze zullen je niet rechtstreeks de eigenaar z'n gegevens geven, maar misschien dat ze de eigenaar willen vertellen dat jij die auto wel wilt overnemen.
-
- 3rd Gear member
waarom vind ik nou nooit eens zoiets.....
er kan best een derde volvo bij op de oprit hoor!
en vroeger klusde ik zelf aan mijn scooter en later aan mijn eerste autootje (fiat 126P....een rugzakje)
maargoed, die had gewoon een grasmaiermotortje)
leuke vondst, ik ben benieuwd naar de afloop!
ber...het nieuwsgierige aagje
er kan best een derde volvo bij op de oprit hoor!
en vroeger klusde ik zelf aan mijn scooter en later aan mijn eerste autootje (fiat 126P....een rugzakje)
maargoed, die had gewoon een grasmaiermotortje)
leuke vondst, ik ben benieuwd naar de afloop!
ber...het nieuwsgierige aagje
V70 Classic 2.5 TDI 1999 Exclusive Line ";Dessert wind pearl";
http://i21.photobucket.com/albums/b276/ ... age001.jpg
http://i21.photobucket.com/albums/b276/ ... age001.jpg
- Battlecruiser
- 8th Gear member
Maar misschien weer wel omdat ie teruggevonden is...
Volvo Rules the Road
- Walter
- Geartronic member
- Contacteer:
ben juistr blij dat ik dat soort dingen nooit heb, anders was het eind bij mij zoek... :?Ber schreef:waarom vind ik nou nooit eens zoiets.....
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!