Het tijdig maatregelen nemen om een faillissement te voorkomen en daarvoor je auto te verkopen om zodoende aan geld te komen vindt ik een grote +.Brambo67 schreef:945i schreef:Ja, je hebt iets gemist, maakt niet uit.
Meeennnn...... Jij zit volgens mij ook op ieder topic :crazy:S80 Executive schreef:Helaas heb ik mijn Executive moeten verkopen. Mijn zaak stevende op een faillissement af en ik had geld nodig voor de hypotheek... Mag ik even een paar foto's van mijn oude liefde hier achterlaten?
Ha ha ha, ben je toch de eerste.... Moet je toch eens mijn psychiater op gang helpen945i schreef:Ik snap je wel..?
![]()
En nee, gelukkig niet failliet. Waarbij ik nadrukkelijk de opmerking wil plaatsen dat ik zijn algemeen een faillissement geen diskwalificatie vind van een ondernemer maar wel van ons systeem! Zo; lange frustratie over banken etc. er uit gegooid :twisted: (wel heel erg off topic)
Een auto(materie) moet nooit in (financieel) in de weg staan, als het nodig is om het ding te verkopen dan doe je dat mijnsinziens..