Omdraaien en naar huis! Het bleek lampje van koelvloeistof reservoir te zijn... Reserv. helemaal leeg! 1,5 litr G12 er in en mijn garage (universeel)gebeld. Hij zij dat ik het maar ff moest aankijken. Hij had nog nooit bij dit type blok een lekke koppakking gehad. maar iets klopte er niet. 2 dag later weer gekeken ( auto was 1 x gebruikt voor boodschapen) en het reserv was toch weer wat leger

Dan maar ff een test rondje naar de garage( 7km).
Eenmaal bij de garage aangekomen en al pratende over de auto die nog stationair liep besloot ik toch maar ff om de motor uit te zetten.
Daar opvolgend een aardige stort-douche aan K-vloeistof ergens tussen het stuur en het blok! Konden zo niet zien waar het vandaan kwam.
Reservoir gecheckt.... Alleen maar dikke smurrie!!!
Kreeg een leen auto mee naar huis

Dit gaat mij een berg met geld kosten denk ik zo. Kan dit echt alleen maar de koppakking zijn? Is de kans aanwezig dat de turbo ook kapot is?
Ik hoor het graag!