http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s ... e/u2435093
Nee, geen aandelen en geen bekenden...

dat past niet in mijn 142...volvodutchy schreef:Hoi Erik. ook op dit forum ?? Ik heb weer een '59 Amazon gekocht...terug naar dit topic
De stoelen passen gewoon in een 142, is fabriek af geleverd ik meen vanaf '70 of '71
Wat ik zie op ebay, is dat er brede hoofdsteunen hoofdsteunen op zitten.
Origineel is leer met smallere hoofdsteunen gecombineerd in de 144/164.
Wel kan het een originele hoofdsteun zijn geweest van een skai set, of een skal/pluche set uit die tijd.
Ik heb nog een bijzonder fraai zwart interieur van de vroege 144, met deurplaten erbij. 2x voorstoel, achterbank met driehoekjes en 4x deurpaneel iemand belangstellling ?
Ik heb een hele nette zwarte passagiersstoel staan op Marktplaatspatrick2wd schreef:ik zoek nog een setje...
Ha "volvodutchy", ja ook hier een beetje actief, goed gezien. Van je nieuwe aanwinst heb ik gelezen idd.. Dat wordt nog een heel avontuur om die te restaureren.volvodutchy schreef:Hoi Erik. ook op dit forum ?? Ik heb weer een '59 Amazon gekocht...terug naar dit topic
De stoelen passen gewoon in een 142, is fabriek af geleverd ik meen vanaf '70 of '71
Wat ik zie op ebay, is dat er brede hoofdsteunen hoofdsteunen op zitten.
Origineel is leer met smallere hoofdsteunen gecombineerd in de 144/164.
Wel kan het een originele hoofdsteun zijn geweest van een skai set, of een skal/pluche set uit die tijd.
Ik heb nog een bijzonder fraai zwart interieur van de vroege 144, met deurplaten erbij. 2x voorstoel, achterbank met driehoekjes en 4x deurpaneel iemand belangstellling ?