Beste Forummers,
Bij Volvo Biermans in Maastricht staat deze op het eerste gezicht nette V40 Phase II te koop.
http://link.marktplaats.nl/498442697
Paar vraagjes : op de eerste foto lijkt het alsof de koplamp t.o.v. de motorkap iets naar binnen staat. Lijkt dat alleen maar zo (ofwel is dat normaal), of kan dat erop duiden dat de auto in het verleden een mep heeft gehad?
Kent iemand de auto, en/of kent iemand de dealer? Wat zijn jullie ervaringen met de dealer?
Ik rij nu een 850 2.5 20v Estate uit 1995 met 4 ton op de teller, en hoewel die me goed bevalt overweeg ik een maatje kleiner en een paar jaar/ton jonger te gaan rijden, enerzijds vanwege de wegenbelasting, anderszijds omdat de 850 toch regelmatig kleine kwaaltjes heeft zoals lekkende slangen, vastzittende remzuigertjes, alarm met kuren, enzovoorts. Allemaal geen hele moeilijke dingen, meestal wel zelf op te lossen, maar het is telkens weer wat, ik word er een beetje moe van.
Ik hoop dat een V40 die toch 6 jaar en 2 ton jonger is, iets minder probleempjes geeft. En dat ie iets zuiniger is, zuiniger dan 1 op 9 á 1 op 10.
Wie kent deze Phase II?
- laheije
- 4th Gear member
Het verhaal van de koplamp zou ik beschrijven als normaal.
Ik kom regelmatig bij Biermans en ik heb betere ervaringen met hun dan die in geleen (Kallen)
Zeker de magazijnbediende is open en eerlijk tegen je, voor details mag je me er over mailen. hula1@live.nl
Gr. Huub
Ik kom regelmatig bij Biermans en ik heb betere ervaringen met hun dan die in geleen (Kallen)
Zeker de magazijnbediende is open en eerlijk tegen je, voor details mag je me er over mailen. hula1@live.nl
Gr. Huub
Wie schrijffouten vindt mag ze houden
- devnullT4
- 2nd Gear member
die donkere rand is het afdichtrubber, het is op de foto gezichtsbedrog. Overigens zou ik daar niet eens een auto voor laten staan, een koplamp zet je zo weer goed.
Wel een behoorlijk uitgeklede versie overigens. Wat zuiniger dan 1:10 moet wel lukken met een 1.8 lijkt me, maar een v40 is ondanks zijn mindere gewicht ook weer niet super zuinig.
Wel een behoorlijk uitgeklede versie overigens. Wat zuiniger dan 1:10 moet wel lukken met een 1.8 lijkt me, maar een v40 is ondanks zijn mindere gewicht ook weer niet super zuinig.
2011 V70 2.0T R-Design
2007 C30 2.0 SUMMUM
2005 XC90 T6 AWD
MY2001 V70 T5 geartronic "full-options-minus-2"
MY2000 V40 T4 LPi
2007 C30 2.0 SUMMUM
2005 XC90 T6 AWD
MY2001 V70 T5 geartronic "full-options-minus-2"
MY2000 V40 T4 LPi